Gå til innhold

Livet ville vært adskillig LETTERE om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kroppen min var 10 kg lettere; bokstavlig talt :(

Har vært og browset i butikker i dag og alle bukser slutter akkurat én størrelse for trangt til at den sitter fint på min 10 kg for tunge kropp. Er ikke så tjukk at du ville tenkt noe over det om du møtte meg, men har en del bukfett som forstyrrer figuren. Er 180 cm høy og veier 84 kg.

Prøver å passe kosten; ikke sukker, hvitt mel etc. , men sliter med at jeg spiser for store porsjoner.

Uff ja, måtte bare dele et lite hjertesukk etter en litt nedslående handletur som endte med at Lille Smule fikk noen nye plagg selv om mor ikke fant noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhrrrr.... jeg er ikke noen lettvekter selv, men blir sÅ .... "lei" pÅ en mÅte over alle som kjører seg sønder og ned pga vekten. Hvorfor er det sÅ "IN" Å være tynn da?

Skjønner jo om det er ubehagelig og vondt og sÅnn, men litt fett her og der, det gjør jo ikke noe vel?

Kanskje bare noe jeg forteller meg selv det her, men jeg er lei all slanking og slikt, jeg vil kose meg :) Ikke trøkke meg ned i søla fordi jeg ikke er "tynn" slik som liksom alle skal være i dag....

Skrevet

Egentlig er kroppen min til å leve med, men alle fine, kule klær er som regel en til to str. for små :( og det er ergerlig.

HI

Skrevet

Hi, da foreslår jeg at du finner noen nye klesbutikker å gå på :)

Skrevet

He he, ja får prøve det... :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...