Gå til innhold

Til alle surmaga kjeftemegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

En siste gang: Sønnen min på 2år trenger ikke sove flere timer i Bhg lenger. Av den grunn har vi gitt beskjed om å vekke han etter 30 minutter, det følger de ikke opp. Resultat er en gutt som ikke sovnet før 22 i dag og kommer til å være Norges sureste unge i morgen. Han har ikke sovet hjemme på 6 mnd og han er i Bhg Max 5 timer pr dag, ofte fridager innimellom også. Mulig jeg straffer gutten, jeg mener dog Bhg er synderen og tar derfor vogna med hjem! Jeg spør dere ikke, bare sier det fordi jeg er så grundig lei av å sitte oppe med han til langt på kveld. Jada, det er ikke politisk korrekt, men jeg tilbringer mange timer med barna hver dag og synes ikke de er særlig stas etter 19 i den alderen. Du får bare være uenig, jeg driter i det. Ha en strålende natt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheehe :) Vet ikke om du sikter til meg? Men, uansett, du kjenner ditt barn best, ikke jeg :)

Good luck!

Skrevet

Hehehe hvorfor sier du det til oss?? Jeg bryr meg ikke...

Skrevet

Barnehagen bør prøve å overholde det du som mor gir de beskjed om.Foreldre kjenner som regel ungene sine best selv :) Jobber selv i barnehage og det er en del av jobben vår å høre på dere som foreldre og om dere sier eller gjør noe urimelig så får vi ta en samtale og rydde opp. Må også bare kommentere at du ikke virker særlig hyggelig i inlegget ditt.. Er ikke rart folk blir irritert og svarer deg når du hisser deg sånn opp. Ha en hyggelig kveld :)

Skrevet

Skjønner det er ille ja, hadde klikket for meg! Men det hender jeg også har glemt et barn i ny og ne, og ungen har sovet 40-45 min istedet :( Men da sier jeg alltid fra og beklager. Og glemmer det ikke igjen da på noen mnder!!!De må jo ha lister hvor de skriver når barnet sovner, så alle vet når det har gått 30 min!!!!

Uansett,uten de 30 min kan det jo hende du får hjem en unge som sovner ved middagsbordet, også har du det gående allikavel ;(

Skrevet

Du bryr deg så lite at du starter ENDA en tråd om samme emnet?

Det var nok måten du svarte på, som lokket frem de surmaga kommentarene. Man kommer lenger med et smil og en smule høflighet enn å kalle de som er uenige med deg for idioter og det som verre er.

Jeg tror muligens ikke du er rette person til å anklage andre for å være surmaga kjeftemegger, for å si minærlige mening...

Skrevet

Hei HI!

Jeg støttet deg i innlegget ditt, og støtter deg i saken din, men jeg tror du kunne tjent på å ha en litt hyggeligere tone. Trenger ikke synke ned på nivå med enkelte av dem som svarte deg.

Uansett: Lykke til, håper det ordner seg for dere :)

Gjest sug lut
Skrevet

Men du måtte lage en ny tråd? Du hadde ikke guts til bare å gjøre det du har bestemt deg for?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...