Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 En siste gang: Sønnen min på 2år trenger ikke sove flere timer i Bhg lenger. Av den grunn har vi gitt beskjed om å vekke han etter 30 minutter, det følger de ikke opp. Resultat er en gutt som ikke sovnet før 22 i dag og kommer til å være Norges sureste unge i morgen. Han har ikke sovet hjemme på 6 mnd og han er i Bhg Max 5 timer pr dag, ofte fridager innimellom også. Mulig jeg straffer gutten, jeg mener dog Bhg er synderen og tar derfor vogna med hjem! Jeg spør dere ikke, bare sier det fordi jeg er så grundig lei av å sitte oppe med han til langt på kveld. Jada, det er ikke politisk korrekt, men jeg tilbringer mange timer med barna hver dag og synes ikke de er særlig stas etter 19 i den alderen. Du får bare være uenig, jeg driter i det. Ha en strålende natt
Gjest MMJ Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Heheehe Vet ikke om du sikter til meg? Men, uansett, du kjenner ditt barn best, ikke jeg Good luck!
min<3 Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Hehehe hvorfor sier du det til oss?? Jeg bryr meg ikke...
Gullungen <3 Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Barnehagen bør prøve å overholde det du som mor gir de beskjed om.Foreldre kjenner som regel ungene sine best selv Jobber selv i barnehage og det er en del av jobben vår å høre på dere som foreldre og om dere sier eller gjør noe urimelig så får vi ta en samtale og rydde opp. Må også bare kommentere at du ikke virker særlig hyggelig i inlegget ditt.. Er ikke rart folk blir irritert og svarer deg når du hisser deg sånn opp. Ha en hyggelig kveld
gutt11spire12 Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Skjønner det er ille ja, hadde klikket for meg! Men det hender jeg også har glemt et barn i ny og ne, og ungen har sovet 40-45 min istedet Men da sier jeg alltid fra og beklager. Og glemmer det ikke igjen da på noen mnder!!!De må jo ha lister hvor de skriver når barnet sovner, så alle vet når det har gått 30 min!!!! Uansett,uten de 30 min kan det jo hende du får hjem en unge som sovner ved middagsbordet, også har du det gående allikavel ;(
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Du bryr deg så lite at du starter ENDA en tråd om samme emnet? Det var nok måten du svarte på, som lokket frem de surmaga kommentarene. Man kommer lenger med et smil og en smule høflighet enn å kalle de som er uenige med deg for idioter og det som verre er. Jeg tror muligens ikke du er rette person til å anklage andre for å være surmaga kjeftemegger, for å si minærlige mening...
Iselilja Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Hei HI! Jeg støttet deg i innlegget ditt, og støtter deg i saken din, men jeg tror du kunne tjent på å ha en litt hyggeligere tone. Trenger ikke synke ned på nivå med enkelte av dem som svarte deg. Uansett: Lykke til, håper det ordner seg for dere
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Men du måtte lage en ny tråd? Du hadde ikke guts til bare å gjøre det du har bestemt deg for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå