MammaKos Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 hvordan antall, kjønn og rekkefølge ville du hatt på søskenflokken?? (ingen trenger selvfølgelig å si at det viktigste er at de er friske, for det er vi jo alle enige om )
Gjest -ia- Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Har jeg faktisk aldri tenkt på. Men har alltid hatt følelsen av at min førstefødte skulle bli en gutt. (Og det ble det) Og er jo fint med en av hver, så da blir det vel først gutt, så jente. Og kanskje en atpåklatt senere?
anonym91 Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 egntlig det samme. men har ei jente fra før. og venter jente nå. så hadde blitt glad om vi kunne få til en gutt neste gang men bryr meg egentlig lite
Nyttårs barn Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Først en gutt, så en jente. Gutten lærer seg å vise omsorg, jenta lærer å forholde seg til en eldre gutt.
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Ønsket meg to barn. Ei jente, og nå to år etterpå ventes ei jente til. Skal sies at jeg håpet på at det ble ei jente denne gang også.
Nikamo Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Har alltid ønsket meg fire jenter jeg! Har tre allerede, så da blir det spennende å se om den fjerde også dukker opp etterhvert...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. juni 2012 #10 Skrevet 19. juni 2012 Da ville jeg hatt 4 barn: Først to tette jenter (underkant av 2 år imellom), så fire år til to tette gutter;) hehe.. Det ble forøvrig ikke slik:p
Celcius73 Skrevet 19. juni 2012 #11 Skrevet 19. juni 2012 Om jeg kunne velge, ville jeg fått 4 barn, to av hvert kjønn
vaggle Skrevet 19. juni 2012 #12 Skrevet 19. juni 2012 er gravid m nr 4 ,,, en gutt tror vi .. iflge ulyd .har ei jente en gutt og ei jente fra før minste jenta gleder seg stooort til å bli STOREsøster )) kunne ikke valgt noe annerledes enn sånn ting er er MEGET fornøyd med fordelingen )))
tre håpefulle Skrevet 19. juni 2012 #13 Skrevet 19. juni 2012 Jeg fikk gutt først, og syns det var veldig greit. Så kom jenta to år etterpå.Nå kommer jente nummer tre- fem år etter gutten. Så gutt (5år), Jente (3år) og nå babyjenta. Syns det var veldig grei fordeling. Gutten får passe på småsøstrene sine i ungdomsåra og passa på for evt "skumle" hensikter til kameratane..
englespire Skrevet 19. juni 2012 #14 Skrevet 19. juni 2012 jeg ønsker meg bare ett barn, og om jeg hadde fått velge, så ser jeg nok meg selv som en "jente - mamma" helst ville jeg hatt barn litt tidligere, men nå kommer endelig den etterlengtede babyen, så da er vi fornøyd med det
Squirrel79 Skrevet 19. juni 2012 #15 Skrevet 19. juni 2012 Gutt først, og så jente tre år senere. Vi har en gutt, som blir nesten fire når nestemann kommer. Vet ikke om det blir gutt eller jente ennå. Har veldig jentefølelse, så får vi se om det stemmer
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. juni 2012 #16 Skrevet 19. juni 2012 2 stk. Først gutt og så kanskje ei jente.. Men det spiller virkelig ingen rolle hva som kommer Aldersforskjellen blir 4 år og det synes vi er helt topp, og vi har valgt bevisst dette selv. Om det blir en til gutt så griner vi slettes ikke av det
Lettie Skrevet 19. juni 2012 #17 Skrevet 19. juni 2012 Først to gutter og så to jenter hadde vært det ideelle, tror jeg. Skjønt, uansett hva man får er det jo perfekt da Har to gutter
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 19. juni 2012 #18 Skrevet 19. juni 2012 Vi har gutt-jente-jente-gutt-jente, og venter nå en gutt iflg UL, og er egentlig veldig godt fornøyd med fordelingen av kjønn:-)) Ser i ettertid at jeg kunne ønsket at det var færre år mellom nr 1 og 2 (5 år), men samtidig er det under 2,5 år mellom nr 2-4 (tre barn på under 2,5 år)..4 tette barn hadde kanskje vært litt mye, men ville samtidig ikke hatt større aldersforskjell mellom jentene (13 mdr). Kanskje to gutter tett, for så to jenter tett, og så to tette igjen hadde vært den beste løsningen? Blir ett år mellom våre to siste, mens det er 4,5 år mellom nr 4 og 5. Blir på en måte 3 #kull#, dog med samme pappaen altså:-))
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 19. juni 2012 #19 Skrevet 19. juni 2012 Fire:) Gutt-gutt så vente en god stud så kunne jeg tenke meg jente - jente. På denne måten har de "samkjønna" lekekamerat:)
bittelill Skrevet 19. juni 2012 #20 Skrevet 19. juni 2012 Gutt - jente - jente vi får gutt - jente - gutt, og det er helt greit
kommer nr3? Skrevet 19. juni 2012 #21 Skrevet 19. juni 2012 gutt-jente-jente men her er førstemann gutt og snart kommer gutt nr to
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. juni 2012 #22 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har alltid tenkt at jeg sku ha tre bern, to tette og en attpåklatt... Men det skjer ikke... Siden jeg da sliter med å bli gravid og har passert 30 blir jeg meget fornøyd med bare en. Helst tvillinger da, en av hvert kjønn. Hvis jeg sku være så heldig og likevel få mulighet til å få tre barn ville jeg hatt en gutt og en jente også en jente til....
YumYum2 Skrevet 20. juni 2012 #23 Skrevet 20. juni 2012 Nå har jeg jente fra før og venter jente nå så kan ikke egentlig se for meg noe annet. Men vil gjerne ha gutt neste gang og kanskje etter der igjen om det blir fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå