Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Finnes det i det hele tatt noe "ja" igjen?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 For meg er det ja slik jeg har det litt fargerikt, men absolutt ikke for mye
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Gyngestol apotekerflakonger bilder av annet enn IKEAs Warhol kopier Ekte malerier krans på døren en bokhylle med faktiske bøker i blomster lysestaker med stearinglys lappetepper som oldemor lagde, ikke de nye "å jeg ser ut som et gammlet teppe med sjel, men jeg e ren KOPI" tepper..
uhhuhher Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Nei, når alt kommer til alt, er det bare egen smak som står igjen. Med én gang noe omtales i interiørmagasiner, er det ute igjen. For tiden blir jeg sprø av alle Afterposten-reportasjene i lørdagsavisa fra fabrikker, gamle utedasser og trafostasjoner som har blitt til noe sitt hus, som de fyller med 50-talls-knick-knacks, magasinhyller og nybakte cupcakes. Ok, et par ting vil alltid få et ja fra meg: bokhyller med bøker i stua, tv på maks. 32 tommer, totalt fravær av høyttalere på gulvet og innslag av modernistisk/funksjonalistisk/skandinavisk møbeldesign (men ikke fyll huset med arne jacobsen og tro at du er inn).
bitthen Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Slik jeg har det er slik jeg vil ha det, og dermed min ja- liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå