Gå til innhold

Livet mitt sug*r! Advarsel - deprimerende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleide å være en godt likt jente, smart med gode karakterer på skolen, hadde store drømmer i livet.

Nå sitter jeg her, enda en drittdag, jobber ræven av meg for at vi skal få et godt liv, men likevel sliter vi med å betale regningene hver måned.

Forelsket meg i en mann som er kjedelig å være med,

vi finner aldri på noe. Det er kun jobb som gjelder og lage mat, vaske huset.

Har ingen venner lengre siden jeg flyttet fra dem.

Alt er så slitsomt, og det føles som at livet mitt sug*r. Blir lei av å lese om alle som kan dra på ferie, kjøpe seg fine ting til huset og ha et godt liv med sine venner..

Kan ikke gå til butikken noen timer uten at samboer blir sur på meg.. Jeg orker ikke mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare du som kan snu det. Du kan velge et annet liv. Men jeg tror at alle møter litt motstand her i livet, en må bare komme seg gjennom det.

Du kan gå fra mannen din og starte på ny, eller du kan riste mannen din å få han til å hjelpe deg gjennom dette.

Jeg tror at dersom du klarer endre tankegangen din så ordner ting seg for deg lettere.

Skrevet

Å nei, sÅ kjipt!!!!! Hvor gammel er du ?? Har du barn?? Det er aldri for seint Å ta tak i de problemene man har.

Kan nesten virke som det er kjæresten din som "ødelegger" for deg. Kanskje du skal være litt "gæær'n" Å gjøre noen drastiske forandringer? Kanskje du skal sette deg noen mÅl i løpet av sommeren??? Flytte tilbake til der du hører hjemme, eller et sted du drømmer om, gjøre det slutt med den kjedelige typen?? Finne en venninne du kan stikke til syden med? Være litt spontan!!

Kanskje litt rare rÅd jeg gir deg nÅ. Vanskelig Å gi rÅd i en hÅpløs situasjon. Men for meg høres det ut som du er inne i et mønster som mÅ brytes.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...