Silly80 Skrevet 19. juni 2012 #76 Skrevet 19. juni 2012 Mente sånne gamle brune, rosa, grønne skinnsofaer.. hehe
Mrs. Kaizer Skrevet 19. juni 2012 #77 Skrevet 19. juni 2012 Så interessant å lese denne tråden! Jeg har det visst fryktelig hjemme jeg.. Nyoppusset stue/kjøkken og har hvite vegger, spotter i taket, lameller i vinduer og wallstickers på veggen. I tillegg til sorte skinn reclinere, stor tv og voksduk på spisebordet! Ja ja, jeg er fornøyd og det er det viktigste:)
Petetatismos Skrevet 19. juni 2012 #78 Skrevet 19. juni 2012 Når dere sier furu mener dere syre lutet furu, ubehandlet furu, svensk og polsk furu, brasiliansk furu etc furu er så mangt. Brasiliansk furu som er hvitlakkert som ser ubehandlet ut uten knotter er ganske så fint. Om dere har sett den siste kommoden i Ikea ps (som finnes i alle magasiner) så ser dere brasiliansk furu....
Bustehue Skrevet 19. juni 2012 #79 Skrevet 19. juni 2012 Synes sånne bokstaver er litt teit, jeg. Særlig når naboen har stavet etternavnet sitt og stilt ut i vinduet ut mot gata.. Det ser bare helt rart ut. Furumøbler hører hjemme på hytta.. Også synes jeg folk med barn og hvit stoffsofa har gjort en merkelig vurdering av interiøret ;D
Tullsjura Skrevet 19. juni 2012 #81 Skrevet 19. juni 2012 Furumøbler. Afrika-stil (nakne negerdamer, masker++) Båt-stil (hvit, blått, anker, seilbåter, måser ++)
Mamma til go'jentene Skrevet 19. juni 2012 #82 Skrevet 19. juni 2012 Løpere på langs over bordet *grøss* Furutrapp Steamdusj Sofaer med buede kanter, f.eks. i svart skinn med tredetaljer *huff* Magebånd på gardiner Synes du det er fint med løpere på tvers av bordet du da, det synes jeg er grusomt:) JA, jeg er helt enig med deg, det er FRYKTELIG harry, og det var det jeg mente, skrev feil. Men løpere på langs er egentlig IKKE noe bedre, men det er det vel bare kjerringer som har. Disse løperne på tvers av bordet har ser jeg mange som bruker, isj og usj!
Fru Conradas Skrevet 19. juni 2012 #83 Skrevet 19. juni 2012 ----> gardiner på gardinstangen over vinduene i stuen.. Syntes ikke noe særlig om gardiner bortsett fra på soverom for å gjøre det lindre og hyggeligere. Hva er alternativet ditt til gardiner? Ikke si lameller. Vær så snill!
Gråsonen Skrevet 19. juni 2012 #84 Skrevet 19. juni 2012 må si flossteppe...Jeg synes det ser ut som noen har slakta kakamonsteret. Flosstepper kommer aldri inn i mitt hjem. Synes også det er blodharry med gardiner i samme farge som putene. Spesielt om fargen er sterk som oransje, grønn eller sterk lilla. Hvis putene har den samme fargen OG en annen så kan det funke, er skeptisk i utgangspunktet.
Love my kidz Skrevet 19. juni 2012 #85 Skrevet 19. juni 2012 Skulle likt å sett bilder av stuene deres jeg. For jeg skjønner ikke helt hvordan dere har det - dere mangler jo nesten alt det vesentlige
Miss Dynamite Skrevet 19. juni 2012 #86 Skrevet 19. juni 2012 Hva er Harry med stor tv på veggen?? Hehe rart, vi har setninga ungene, og bedre løsning for rommet, og pga det blir man Harry? Dere er noen rare damer
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #87 Skrevet 19. juni 2012 er det vanlig å ikke ha duk? Det har jeg faktisk aldri sett Jeg har løperene mine jeg, kvitter meg ikke med de med det første altså, det kan være så utrendy det bare vil Hehe...har du aldri vært borte hos noen eller? Det er da KUN oldemor som bruker duk...nesten...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juni 2012 #88 Skrevet 19. juni 2012 er det vanlig å ikke ha duk? Det har jeg faktisk aldri sett Jeg har løperene mine jeg, kvitter meg ikke med de med det første altså, det kan være så utrendy det bare vil Hehe...har du aldri vært borte hos noen eller? Det er da KUN oldemor som bruker duk...nesten... nå regner jeg løpere også som duk, og jo, jeg har får da luftet meg litt innimellom og har aldri sett det før Det er muligens ikke samme folka, men jeg føler det må bli kaldt i et rom om man ikke skal ha hverken gardiner eller duk.. Tekstiler luner. Holdt på å le meg i hel av det slakta kakemonsteret da, flossteppet mitt har herved fått nytt navn
Mamma4livet Skrevet 19. juni 2012 #89 Skrevet 19. juni 2012 Plastblomster! Kommer aldri i mitt hjem. (Håper jeg da... Oppdaget i helga at svigermor har kommet i "rette" alder. Plutselig har hun ikledd hele huset i disse grusomme røde og gule småblomstrete plastblomstene. Hva skjer med damer over 60?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #90 Skrevet 19. juni 2012 Kuskinn på gulvet, eller kuskinn i det hele tatt, er det verste. Og ting med store stjerner på. Hater også møbler i sånn brunsvart (wenge?). Gardiner som gjør noe annet enn å henge rett ned, altså kapper, rysjer, bånd osv.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #91 Skrevet 19. juni 2012 Halloooo, dette som står her er jo ingen fasit på hva man kan ha eller ikke ha! For at noen her synes ditt og datt, er ikke det samme som at de har rett, eller at det har noen betydning. Overfladisk vås. Folk må ha det som de vil, uten at de skal bli sett ned på av den grunn. Har alltid lurt på hva folk får ut av å tråkke andre ned... Tror egentlig det er de som føler at de er så perfekte som sliter med selvfølelsen. De viktigste tingene i livet har ingen verdens ting med interiør å gjøre! Vær heller åpen for at folk er forskjellige, og at det er helt greit
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #92 Skrevet 19. juni 2012 Alle de der klissete ordene som folk henger på veggene *grøss* Svære greiner!! Sånne masker fra afrika! De er bare skumle! Samme med dukker! (sånne pyntedukker, ikke lekedukker!) Furumøbler Bare hvitt overalt Det er det jeg kom på i farten! Huff da... Har heldigvis ikke furumøbler og veggord, men ellers så slår jeg jackpot ser jeg... Hjelper det hvis maskene faktisk er fra Afrika og ikke fra Nille?
Vilruge Skrevet 19. juni 2012 #93 Skrevet 19. juni 2012 For meg er det verste utstoppa dyr! Er heller ikke noen storfan av skrift på veggen og disse bokstavene man kan sette sammen. Når det er sagt så bryter nok jeg også en del av det dere andre liker :-) Med både gardiner, vitrineskap og tv i stua. Men si meg: Black Design- hva er så ille med dette? Husker sist jeg så en lignende tråd, ble også dette trukket frem negativt. Jeg bor i Oslo, og her finnes ingen BD-butikk, men har funnet nettsiden og ser ikke at dette skal være så ille??
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juni 2012 #94 Skrevet 19. juni 2012 Alle de der klissete ordene som folk henger på veggene *grøss* Svære greiner!! Sånne masker fra afrika! De er bare skumle! Samme med dukker! (sånne pyntedukker, ikke lekedukker!) Furumøbler Bare hvitt overalt Det er det jeg kom på i farten! Huff da... Har heldigvis ikke furumøbler og veggord, men ellers så slår jeg jackpot ser jeg... Hjelper det hvis maskene faktisk er fra Afrika og ikke fra Nille? Nei!
holaho Skrevet 19. juni 2012 #95 Skrevet 19. juni 2012 Persienner Spotlights Fliser på annet enn bad og over kjøkkenbenk Kontrastvegg Spisestuestoler med stofftrekk Mye nips og pynt
butt Skrevet 19. juni 2012 #96 Skrevet 19. juni 2012 Kommentaren om et slakta kakemonster lo jeg godt av! Har et slakta kakemonster selv, men vi kaller det "jungelmatte", siden hvis vi mister noe så forsvinner det i jungelen før vi får plukka opp det. Ikke egentlig veldig praktisk etter som vi har en 1-åring i hus fant vi ut i ettertid, men synes det er fint Jeg har tepper, gode pledd, gardiner, duker, løpere og puter i hjemmet mitt, synes det blir så lunt og koslig. Men for å bidra til nei-listen, selv om jeg kanskje ikke har smak: - black design: grufult - hjem uten gardiner, duker, tepper osv: ukoslig og kaldt - kjøkkeninredning med åpne hyller med masse rot, og åpne krydderhyller fulle av halvfulle krydderglass m. m. - skinnsofa, skinnrecliner - pallebord og annet "kreativt" som kommer til å bli byttet ut med noe annet etter neste sesong - keramikklamper, tørkablomster, plastblomster osv Synes det er triveligst å komme til et hjem der jeg merker det er mye hjerterom. Rent og ryddig og i orden med personlig preg. Bilder på veggen synes jeg også er koslig
Lettie Skrevet 19. juni 2012 #97 Skrevet 19. juni 2012 Hehe, godt vi kan skape vårt eget hjem med den stilen vi trives med, sier jeg bare Jeg syne egentlig mye kan være fint, så lenge de som bor der har litt sansen og har prøvd å gjøre det koselig. Jeg liker ikke så godt hjem hvor feks ALLE møblene er i samme tretype eller der det er så gjennomført at ALT passer sammen.. Det må være litt personlig, hjemmekoselig og speile de som bor der
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #98 Skrevet 19. juni 2012 Ble det ikke spurt om hva som var på NEI-lista over interiør? Og ikke hva som er harry eller trendy?? (ja, nå leste jeg bare overskriften) Regner med folk svarer ut fra et personlig syn, og ikke etter hva som liksom ifølge "ekspertene" er in eller ut. Jeg svarte ihvertfall hva som er NEI hjemme hos meg. Jeg har til og med ting i hjemmet mitt som står på min egen NEI-liste, men det er fordi at jeg skulle blitt gal om jeg skulle bytte ut interiøret mitt til enhver tid jeg gikk lei. Men har lært noen triks på veien, og det er at ting som er dyrt og som krever mer arbeid å få endret, prøver jeg å holde så nøytralt som mulig. Billigere ting og ting som er enkle å endre på som, som puter, bilderammer, div pynt osv, kan jeg eksperimentere mer med. Dessuten er det ikke tingene hver for seg som skaper et fint hjem, jeg syns atmosfæren og følelsen man får når man kommer inn i et rom/hjem er det aller viktigste med interiøret og da spiller det ingen roller om det er trendy eller umoderne. Jeg skrev f.eks lysekrone på Nei-lista mi. Det er ikke fordi det er ut eller inn, men rett og slett fordi jeg ikke vil ha det i hjemmet mitt. Det er ikke meg. Men i min venninnes hjem, som har flere lysekroner, så er det kjempefint. Det er godt å komme inn i huset der. Det er det som betyr noe. Ting kan være så kult og fancy som det bare vil, men føler man ikke varme og hygge, så kan det være det samme! )
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #99 Skrevet 19. juni 2012 Kabeltrommel som bord, negerdamer på veggen, tivolilampe..
Von Hertelhofen Skrevet 19. juni 2012 #100 Skrevet 19. juni 2012 Å jeg som har så lyst på kabeltrommel... Hihi er visst litt ut jeg også! MEN må bare få med enda en ting som ikke kommer inn i mitt hus, og det er fondveggen. Det er ikke så fint lenger når alle har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå