hysterika Skrevet 18. juni 2012 #51 Skrevet 18. juni 2012 Duftlys andre steder enn på do, får hodepine laminat gardiner i stuen lyskrone Gardiner i stua???
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #52 Skrevet 18. juni 2012 Har fått totalt avsmak på shabby chic. Likte det godt før, men siden jeg ikke var bofast/leide hus, så orket jeg ikke investere i så mye interiør. er glad for det i dag. Stilen er alt for jålete og dallete for min personlighet, kan ikke skjønne hva jeg tenkte med. Alle skilt som det står visdomsord er NEI for min del. Var hekta på det før, nå er det så oppbrukt. Svarte black design duppeditter og black design figurer, samt klassiske black design møbler er NEI hos meg. Nå begynner Perfect home også å bli nei. Er lei. Alle i omgangskretsen har jo handlet der. Og ikke fordi, jeg har ingenting imot at folk hermer og jeg hermer selv og lar meg påvirke, men tilslutt blir jeg bare LEI rett og slett. Er ikke særlig fan av ensfargede puter, duker og gardiner i fargen lime/irrgrønt. Men at det er litt lime, iblandet med andre farger er greit. Sånn små hylleknekter med kroker under, slike shabby chic hyller: NEI NEI NEI Begynner å bli lei av å høre om patina, paller, loppemarked," jeg liker en miks av nytt og gammelt", ting-må-ha-en-historie...bla bla bla. Altså, nei.. alle ting trenger ikke å ha en historie. Noen ting kan man ha nytt og selv skape historien rundt. Misforstå meg rett. Jeg er helt for at man handler brukt, fremfor å kaste og kjøpe nytt hele tiden. Men i hvert eneste interiørmagasin jeg leser, så sier dem det samme. De påstår at de er så original, men det går nå i samme greia. BOmbay-møbler fra Bohus=Nei Lysekroner-neitakk Skjule tv'n i sånne tv-skap er NEI. Altså hvorfor skal man skjule tv'n hvis man bruker å se på tv? Hvorfor skal man skjule det som man helt sikkert bruker mest tid på, fremfor alle de andre tingene? Hvis man vil være personlig, så lar man tv'n stå fremme, eller så hiver man den ut av huset hvis det den er så skjemmende. Jeg syns en flatskjerm passer fint inn i de fleste interiørmiljø. Sikkert mer jeg kan tilføye, men tror jeg stopper her.
Von Hertelhofen Skrevet 18. juni 2012 #53 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er heller ikke fan av gardiner i stua, men det kommer veldig an på selve rommet da. Vitrineskap er stygge (spesielt de med glassdører)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. juni 2012 #54 Skrevet 18. juni 2012 ----> gardiner på gardinstangen over vinduene i stuen.. Syntes ikke noe særlig om gardiner bortsett fra på soverom for å gjøre det lindre og hyggeligere.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #56 Skrevet 18. juni 2012 Løpere på langs over bordet *grøss* Furutrapp Steamdusj Sofaer med buede kanter, f.eks. i svart skinn med tredetaljer *huff* Magebånd på gardiner Synes du det er fint med løpere på tvers av bordet du da, det synes jeg er grusomt:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #57 Skrevet 18. juni 2012 Skinnsofa Stressless Buesofa 90-talls fargene som mørkrød, okergul, knallblå og knallgrønn. En mønstermiks av disse fargene er grusomme. Plysjmøbler er fysj og fy. Reclinere i skinn
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. juni 2012 #58 Skrevet 18. juni 2012 ikke gardiner heller? Har dere ingenting der heller?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #59 Skrevet 18. juni 2012 Store bokstaver og walstickers, altså de med klissete visdomsord på, huff, huff og huff. Blir også litt lei alle disse interiør bloggene hvor stort sett alle inreder helt likt og hermer etter hverandre. Alle skal være originale, alle skal ha eplekasser, alle sakl pusse opp loppe-funn eller vise skattene sine. Alle er så ubeskrivelig uorginale..
hysterika Skrevet 18. juni 2012 #60 Skrevet 18. juni 2012 Det var til Hysterika:) Jeg har gardiner i stua nå - for første gang på maaange år Fikk nytt hus og stor stue, og syntes ikke jeg klarte å få det hyggelig uten gardiner, det ble så tomt. Men har ingen duppeditter og gardinene er ensfarga. Er fortsatt litt i tvil (og ble forferda da gardiner i stua kom med på nei-lista!).
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. juni 2012 #61 Skrevet 18. juni 2012 Hehe ja hver din smak men je er ingen stor fan altså.. Jeg elsker å få inn alt lyset jeg kan! Ha så store vinduer som mulig og ikke gardiner som gjør Vinduene mindre uavhengig om de er trukket for eller ikke, men har gardiner på begge soverommene:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #62 Skrevet 18. juni 2012 Furu Glansfulle gardiner BOMBAY serien Shabby chic Vegg"dekor" man klistrer på veggene! *grøss* Skinnsofa Masse smånips over alt- som ikke er gjennomtenkt Black Design! *grøss* At ALT er hvitt Fletta møbler innendørs Ja, sikkert mye mere som jeg ikke kommer på akkurat nå.
Mammaaaaaa Skrevet 18. juni 2012 #63 Skrevet 18. juni 2012 Alle de der klissete ordene som folk henger på veggene *grøss* Svære greiner!! Sånne masker fra afrika! De er bare skumle! Samme med dukker! (sånne pyntedukker, ikke lekedukker!) Furumøbler Bare hvitt overalt Det er det jeg kom på i farten!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 18. juni 2012 #64 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Tv i stua Rottingmøbler Rustfritt stål (kjøleskap etc) alt i rustfritt stål... Sjeselong Dette er hva jeg ikke er spesielt fæn av da.... Men andre kan jo like det fordet. Jeg har for eksempel ingenting i mot stressless, men det er fordi jeg har greie på kvalitet og komfort. (utseendet er en annen ting) Syns faktisk heller ikke at furu er så ille, for mye av det ja, men missliker det ikke..... Endret 18. juni 2012 av Scania
bitthen Skrevet 18. juni 2012 #65 Skrevet 18. juni 2012 Ikke gardiner, lysekrone og løper på bordet? Har alt det der og synes jeg har det dritfint, jeg! Er lysekrone også ut nå da? Ingen gardiner? Ikke biffgardiner en gang? Og jeg som kjøpte rottingmøbler for 2 uker siden.. Hva skal man ha på verandaen nå da?? Huff....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #66 Skrevet 18. juni 2012 Moro å" se" Julie nå. Ettersom jeg plutselig fant ut hvem hun er. Velkommen til Lambertseter!
Silly80 Skrevet 18. juni 2012 #67 Skrevet 18. juni 2012 Godt alle er forskjellige med forskjellig smak Har en grei blanding av det jeg selv syns er fint og gir egentlig blaffen i hva som er IN og alle andre har Men enig i furu, plysj, vegg til vegg teppe og gamle skinnsofaer
SnekkerPelle Skrevet 18. juni 2012 #68 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hater bokstaver! Og annen bedriten skrift på veggen
Rivjernet Skrevet 18. juni 2012 #69 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Det jeg liker er å komme hjem til folk og se hvem de er. Det verste jeg vet er sånne hjem som ser ut som de har kjøpt alt fra en side i bohus katalogen... Personlig stil er bra! Da kan selv furu funke.. Eller..? Endret 18. juni 2012 av Stinkerbell82
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #70 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er skikkelig ut jeg, har : - furumøbler (er riktignok beiset mørke for et år siden) - gardiner i stua (uten magebånd da ) - løper på langa over bordet - spotlights - teppe - laminat - furu vinduskarmer - recliner (ikke skinn da) - skinnsofa - Tv i stua
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #71 Skrevet 19. juni 2012 veggord (utenom mitt eget; har FUCK på soverommet) Classy... Er det noe som er harry og ekkelt så må det være akkurat det..
♥ anonym♥ Skrevet 19. juni 2012 #72 Skrevet 19. juni 2012 Duftlys andre steder enn på do, får hodepine laminat gardiner i stuen lyskrone kan du utdype på gardiner i stuen? mener du andre steder enn vinduene? eller liker du faktisk ikke å ha gardiner på vinduene i stuen?
♥ anonym♥ Skrevet 19. juni 2012 #73 Skrevet 19. juni 2012 så du hadde svart nå. tror faktisk jeg aldri har sett noen som ikke har gardiner i stuen før. men hver sin smak. jeg har altid synes at jeg ikke har fått flyttet ordentlig inn før det er gardiner i stuevinduet. uten blir det så hult på en måte. og hva med naboer som ser rett inn?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #74 Skrevet 19. juni 2012 så du hadde svart nå. tror faktisk jeg aldri har sett noen som ikke har gardiner i stuen før. men hver sin smak. jeg har altid synes at jeg ikke har fått flyttet ordentlig inn før det er gardiner i stuevinduet. uten blir det så hult på en måte. og hva med naboer som ser rett inn? Ikke jeg som har kommentert tidligere, men gardiner i stua har jeg ikke hatt siden jeg flyttet hjemmefra. Innsyn slipper vi unna pga litt størrelse på tomta, men hadde vi bodd i byggefelt så ville jeg vel heller ikke hatt lukkede gardiner for at ingen skulle se inn! Gardiner stjeler lys, det er ikke nakent uten gardiner, du kan sette mye forskjellig i vinduskarmene for å "kle" dem...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #75 Skrevet 19. juni 2012 men skinnsofa er jo bare såååå praktisk når man har små barn da er bare å tørke vekk gulp/tiss/blåbær/hva det skulle være (fungerer også utmerket dersom man har en mann som søler mye) Så glad vi har skinnsofa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå