Diddels Skrevet 18. juni 2012 #26 Skrevet 18. juni 2012 Siden jeg selv har loppismøbler og nedarva skrot ingen andre vil ha, har jeg vel ikke rett til å uttale meg, men jeg synes alltid en gjennomført stil er stilig. Allikevel, kunne jeg innredet som jeg ville, hadde jeg unngått alt alá shabby chic, fransk landstil, tinnfat, veggord, skilt (hallo, skilt!?), alt med "ved"-look, ikea og jysk, ulltepper og klovnebilder ala Marianne Auli. Tror jeg ville kjørt en klassisk stil som ikke gjorde så mye ut av seg
gutt11spire12 Skrevet 18. juni 2012 #27 Skrevet 18. juni 2012 Utstoppede dyr, dyremønster,skinnmøbler, bokstaver og franske veggord (eller latinske,eller engelske for den saks skyld
Diddels Skrevet 18. juni 2012 #28 Skrevet 18. juni 2012 Ja, igrunn alt herfra: http://www.limy.no/ Hilsen #3 Takk for linken btw! Fant endelig en Lisbeth Dahl ramme en venninne ønsker seg i bryllupspresang
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. juni 2012 #29 Skrevet 18. juni 2012 Pastellfarga skinnmøbler. Stressless/recliner. Veggord/setninger. Furuhelvete. Rotting. Vegg til veggteppe. Blanke, syntetiske gardiner. Kopperkjeler på veggen. Glassbord. Gardinbånd med dusker. Stor tv på veggen. Amatørmalerier i altfor prangende rammer.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #30 Skrevet 18. juni 2012 Furumøbler, skinnsofa, plysjtrekk på dosetet (ÆSJ!!!)
Lotta27 Skrevet 18. juni 2012 #33 Skrevet 18. juni 2012 Glassbord, lamellgardiner, spotlights, kjøkkenskapdører uten håndtak (sånne moderne som man bare trykker lett på). spotlights? mener du det?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #34 Skrevet 18. juni 2012 Furumøbler, skinnsofa, plysjtrekk på dosetet (ÆSJ!!!) Dere som skriver furumøbler, plysj, osv. Kan vi ikke holde oss litt i nåtida, da?
Gjest Antarctica Skrevet 18. juni 2012 #35 Skrevet 18. juni 2012 Den jævla hvitmalinga som dekker over fine, dyre, høyglanspolerte tresorter! (Interiørmagasinene viser hvordan en antikk mahognypidestall kan bli såååå morsom hvis den pusses opp litt slurvete i hvitt eller pastell. Så kan man vagle et mjælkespann fra Kremmerhuset oppå med margeritter i, og sette den ved utekjøkkenet, sammen med den skranglete stigen man bruker som håndklehenger. Den også litt dårlig malt, men det er fra fabrikkens side.) Egentlig alt som ikke tar hensyn til møbelsnekkeri som håndverk. Avsyra framskap som var finere med maling på, helligbrøde. Og liksom-loppisfunn som skal se gamle ut uten å være det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #38 Skrevet 18. juni 2012 Hvitt, grått og sort som de eneste "fargene".
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. juni 2012 #39 Skrevet 18. juni 2012 Løpere på langs over bordet *grøss* Furutrapp Steamdusj Sofaer med buede kanter, f.eks. i svart skinn med tredetaljer *huff* Magebånd på gardiner Jeg er igrunn enig i alt unntatt det første, for jeg klarer ikke å komme på alternativer. Hva har du på bordet da?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2012 #40 Skrevet 18. juni 2012 Shabby shit, bokstaver og skrift på veggen som skriver søte ting, du kan godt ha bokstaver men da bør de stave "ta meg" "pule" "pøke" eller andre fine ting. Furu er gull. Jeg har pussa opp alle furumøblene våre fra medio 90 og gitt dem en unik patina med beis og voks. Og de er finere enn noen gang. Enda godt jeg har løpere på tvers da..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #41 Skrevet 18. juni 2012 Shabby shit, bokstaver og skrift på veggen som skriver søte ting, du kan godt ha bokstaver men da bør de stave "ta meg" "pule" "pøke" eller andre fine ting. Furu er gull. Jeg har pussa opp alle furumøblene våre fra medio 90 og gitt dem en unik patina med beis og voks. Og de er finere enn noen gang. Enda godt jeg har løpere på tvers da.. Jeg har også pusset opp gamle furumøbler. Jeg har byttet de runde bena, med firkantede stålben, og har malt noen hvite, en er lys lys lilla (lekker på soverommet!) og et par stykker er oljet med hvitpigmentert faxeolje (jeg hadde maange slike skjenker, skatoller m.m.). Jeg har også byttet knotter. De har blitt utrolig flotte møbler, og mange spør hvor jeg har kjøpt dem ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #42 Skrevet 18. juni 2012 Kjenner jeg er glad jeg klarer å innrede hjemmet mitt sånn som jeg liker det, uten å bry meg om andres meninger Jeg hadde sikkert blitt hengt om dere fikk se hjemmet mitt.
Von Hertelhofen Skrevet 18. juni 2012 #43 Skrevet 18. juni 2012 Vitrineskap persienner spotlight kjøkken i kirsebær alt større enn 36 tommer i stua (eller egentlig tv generelt) veggord (utenom mitt eget; har FUCK på soverommet) furu, ja det fins plenty folk som fremdeles sverger til det.
Von Hertelhofen Skrevet 18. juni 2012 #44 Skrevet 18. juni 2012 Vitrineskap persienner spotlight kjøkken i kirsebær alt større enn 36 tommer i stua (eller egentlig tv generelt) veggord (utenom mitt eget; har FUCK på soverommet) furu, ja det fins plenty folk som fremdeles sverger til det.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. juni 2012 #45 Skrevet 18. juni 2012 fortsatt nysgjerrig på alternativet til løper jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #46 Skrevet 18. juni 2012 Vitrineskap persienner spotlight kjøkken i kirsebær alt større enn 36 tommer i stua (eller egentlig tv generelt) veggord (utenom mitt eget; har FUCK på soverommet) furu, ja det fins plenty folk som fremdeles sverger til det. Vitrineskap? Hva er problemet med _det_ da? :-)
hysterika Skrevet 18. juni 2012 #47 Skrevet 18. juni 2012 fortsatt nysgjerrig på alternativet til løper jeg... Det er kanskje mest vanlig ikke å ha tekstiler på bordet? Jeg bruker aldri duker av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #48 Skrevet 18. juni 2012 fortsatt nysgjerrig på alternativet til løper jeg... Det er kanskje mest vanlig ikke å ha tekstiler på bordet? Jeg bruker aldri duker av noe slag. Klarer du ikke å tenke deg alternativer til løper? Virkelig?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. juni 2012 #49 Skrevet 18. juni 2012 er det vanlig å ikke ha duk? Det har jeg faktisk aldri sett Jeg har løperene mine jeg, kvitter meg ikke med de med det første altså, det kan være så utrendy det bare vil
hysterika Skrevet 18. juni 2012 #50 Skrevet 18. juni 2012 er det vanlig å ikke ha duk? Det har jeg faktisk aldri sett Jeg har løperene mine jeg, kvitter meg ikke med de med det første altså, det kan være så utrendy det bare vil Og det er HELT GREIT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå