Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Noen pusser ofte opp, maler en vegg eller skifter sofa e.l. Hvor ofte pleier dere å gjøre noe slikt hjemme hos dere? Jeg lurer veldig på om jeg skal "shine" litt opp nå i sommer. Har lyst å pusse opp soverommet mit og muligens male en vegg i stua og oså lyst på ny sofa. Har bodd her i 7 år og har hverken malt eller endret noe særlig når det gjelder møbler på de årene så det er kjekt å høre hvor ofte dere andre bytter ut ting e.l...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 En gang i året. Jeg kan ingenting om interiør og farger osv, så tar ting litt nå og da. Hater pirkearbeid osv. Vi kjøpte nøkkelferdig enebolig med miljøstrie på vegger, så jeg bør gjøre noe, men jeg er laaaaaat og kan som sagt ikke farger. Har malt et rom i året. dvs 2rom. Nye møbler har blitt kjøpt litt nå og da, mye i perioder, neste møbel som skal inn er en barneseng. Bytter ut litt etter litt. Kan som sagt ikke så mye om interiør, eller er interresert i det, så her er det litt så som så med det..
januarbaby012 Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Har verken pussa opp eller malt, bod her i snart 4 år. skifter ganske ofte med gardiner, gardiner tilbehør og små ting rundt i huset det er veldig koselig synes jeg. møbler har vi byttet bare en gang
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 malte hele leiligheten for 5 år siden.i år maler vi på nytt men kun juniors soverom,stue,kjøkken og gang. gjesterom og soverrommet vårt og badet ser greit ut forløbi ,badet er nytt i fjor. ellers skal vi kjøpe oss ny seng,junior fikk ny i fjor, 4 nye spisestuestoler men ellers skal vi bruke pengene på litt ferie:)
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Aldri. Dvs maler over når det trengs og utfører normalt vedlikehold, og ungerom oppgraderes etter alder, men utover det - nada. Jeg liker huset mitt, tingene mine er der av en grunn.
☆☆☆ Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Minst mulig. Jeg vil slappe av hjemme, ikke arbeide der (utover nødvendig husarbeid).
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Pusset opp og bygde ut for et og et halvt år siden, nå i sommer så skal vi bytte fronter på kjøkkeinnredning, på grunn av reklamasjon, og da maler jeg kjøkkenet på nytt ellers blir det så mye hvitt. Har malt yttergangen nå i vinter, men det var fordi den trengte det. Til vanlig holder jeg meg til de vanlige gardinskiftene og syns det holder i massevis
Katteskinnet Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Egentlig aldri, iallefall ikke når det gjelder store møbler. Jeg bytter ut eller tilføyer saker etterhvert som jeg finner ting jeg liker, og litt etter årstid. Enig med sug lut, tingene mine er der av en grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå