Gå til innhold

Dere Ahus damer..


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Jeg er blant dem som går å venter på innkallelse til UL. Er 15 uker i dag, og søknad ble sendt inn sent i Mai... Jeg vet de ligger etter. Men jeg kjenner jeg blir litt oppgitt. Vi har sommerfeire just i de ukene det er vanlig med ultralyd, og uten en dato og forholde seg til tør vi rett og slett ikke planlegge noe som helst. Kjenner jeg blir litt frustrert.

 

vurderer og ringe i morgen og purre litt. Men det er vel neppe noe vits. Noen andre som går og venter og gremmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snakket med de i dag de holder nå på med de som har termin 1-5 desember... Så du får nok snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. Lurer på hvor lenge de bruker på og komme seg til 12!!! Er så utolmodig! Når har du termin?

tralalalalalala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 4 des. Venter også og er 15+6 idag. Gadd ikke vente mer jeg så bestilte meg privat time til ul neste mandag. Skal også på ferie hele juli. Har mye som må ordnes og skal blant annet på shopping til london. Orker ikke bare kjøpe hvitt/gult tøy.. Betaler gladelig de 930 kr det koster for å bekrefte kjønn og at alt er bra før ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menstermin 3. desember, og fikk brev om ultralyd på lørdag som var, så da nærmer de seg nok dere også. Var som dere ganske utålmodig, og ringte for halvannen uke siden.

 

Om dere ringer, så kan dere føre på når dere er på ferie, slik at de unngår å gi time de dagene. Jeg hadde gjort det når søknaden ble sendt inn, og det tok de hensyn til.

 

Skal ikke se bort i fra at noen av oss møtes der da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at vi straks får svar vi også!

 

Jeg gidder nok ikke planlegge noe før jeg vet når vi har time.. Når fikk du time forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff da.. jeg fikk ikke sendt brev før forrige mandag. hjelp! har det noe å si hvor sent man sender søknad? jeg har termin 11.des. skal også på ferie de to siste ukene i juli. jeg er jo straks 16 uker. Så hvis jeg blir innkalt til riktig tid (17-19 uker) så blir det rett før ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da.. jeg fikk ikke sendt brev før forrige mandag. hjelp! har det noe å si hvor sent man sender søknad? jeg har termin 11.des. skal også på ferie de to siste ukene i juli. jeg er jo straks 16 uker. Så hvis jeg blir innkalt til riktig tid (17-19 uker) så blir det rett før ferien.

 

På de sykehusene hvor det et stor pågang har det noe å si når du sender søknaden. Ville nok ikke fått plass på Ullevål f.eks. Men har litt på følelsen at "alle" som vil får plass på Ahus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... fikk brev i posten igår :) ul i uke 19 (neste måned) rett før (ferien) og fødeplass. gleder meg syyyykkkt mye.. masse spørsmål i det brevet. hva jeg føler om både det ene og det andre.... skremmende... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte for å høre om mulighetene til å endre på ultralyddatoen nå. Vi har fått torsdag 12. juli som er midt i den andre ferieuka vår. Men de kan ikke tilby ny time før 19. juli, så da blir det litt seint synes jeg. Er da i uke 20+6. Så da beholder jeg 12. juli, så får vi bare la være å reise bort den uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

UL nærmer seg folkens.... wooohoooo..... bare 2 uker igjen... guuuuuuuuud aldri før har 2 uker virket som 2 år... :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært på UL på Ahus i dag, og det var en fantastisk opplevelse. Dama som foretok ultralyden var veldig nøye og forklarte absolutt alt hun så. Skulder, albue, fot, magesekk, nyre, ryggrad, hode, hjertekammer etc etc. Hun var utrolig flink, rolig og tok seg god tid. Lå vel på bordet der i en halvtimes tid mens hun sjekket alt. Og alt ser helt fint ut. Og det er nok liten tvil om at vi får en liten gutt til, hehe. Så magefølelsen om at det var en jente var oppskrytt :P

 

Gleder meg til å føde på Ahus nå, selv om vi var veldig fornøyde med Ullevål også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på Torsdag, og kan ikke vente.. guuuuuri jeg håper tiden flyr.. Og det gjør den nok, vi reiser bort i morgen og kommer hjem på Onsdag igjen.

Hååååper de ser kjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...