Gå til innhold

Jeg liker skalla menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kan være vanvittig sexy. Jeg liker menn med rødt hår og fregner, korte menn som er nesten akkurat like lange som meg:) Jeg liker menn som ikke er flau for å snakke med fremmede, menn som er hyggelige. Jeg liker tynne menn og menn med litt mer å ta i. Jeg har hatt noen kjærester, og alle har vært forskjellige.

Det jeg ikke liker, er folk som snakker nedsettende om andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være vanvittig sexy. Jeg liker menn med rødt hår og fregner, korte menn som er nesten akkurat like lange som meg:) Jeg liker menn som ikke er flau for å snakke med fremmede, menn som er hyggelige. Jeg liker tynne menn og menn med litt mer å ta i. Jeg har hatt noen kjærester, og alle har vært forskjellige.

Det jeg ikke liker, er folk som snakker nedsettende om andre.

Glemte en ting... Briller er kjempefint!! Han jeg har vært mest forelsket i i hele mitt liv, har lyst hår, er tynn og brun og bruker briller:)

Skrevet

Så hyggelig at du liker variasjon. Og jeg synst dette var et artig innlegg.. Er mye vås her inne men dette var morro...

Min mann er fregnete med sprettrumpe og tintinsveis... He he

Skrevet

I hvert fall månedens beste innlegg...om ikke årets.

Varietet hos mennesker er det som gjør det interessant å møte nye folk, men dømmende og bedrevitere og alt som ligner på det er det for mye av i denne verden.

Gratulerer til deg for din åpenhet og ditt aksepterende vesen. Du har det sannsynligvis veldig bra med deg selv og det er derfor du er åpen nok til å akseptere mennesker for det de er og ikke for det du ser...selv om du også liker det.

Bravo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...