Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Har skrevet innlegg her før ang misnøye med hs. Barnet mitt skulle vært på 1 årskontroll for 2 mnd siden, men det har vært tull med sykemeldt helsesøster helt siden h*n var født, og vikarer. Jeg ringte inn og fikk time sendt i posten nå i slutten av mai, men da ble det heller ikke noe av pga streiken. Fikk da beskjed at de som skulle ha vaksine ble prioritert, og slo meg til ro med dette. Jeg har prøvd å ringe de i en uke nå, uten å komme gjennom linjene fordi de er opptatt, og har heller ikke mottat noe i posten. Idag fikk jeg snakke med en annen helsesøster, og barnet mitt hadde IKKE fått time i tillegg til at de var full booket og legetimene ikke akkurat er noe de har ofte. Kjenner at jeg blir så utrolig forbanna over dette! Jeg har ringt legekontoret, men de har ikke mulighet til å sette en vaksine der, og mener at det beste er å ta kontrollene der. Og hun helsesøsteren er der bare to dager i uken i tillegg....ARG!!! hun skulle ringe meg opp ila onsdagen, og jeg gleeeeeeder meg virkelig!!!!!!! Dagens utblåsning...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Forhør deg med pasientombudet, du har krav på time innen en gitt tid.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Noen spesiell grunn til at det haster sånn med kontrollen? HS her er også på etterskudd til tider, men med mindre jeg er bekymret for noe spesielt spiller det liten rolle med et par måneder fra eller til. Greit å purre på da, så dere ikke ramler ut av systemet:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Skulle hatt for 2 mnd siden, vil det si at barnet fylte 1 år da ? Det e rvanlig å ta kontrollene opptil 4 mnd etter at barnet har fylt år, så det er jo ikke noe å stresse med ?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Noen spesiell grunn til at det haster sånn med kontrollen? HS her er også på etterskudd til tider, men med mindre jeg er bekymret for noe spesielt spiller det liten rolle med et par måneder fra eller til. Greit å purre på da, så dere ikke ramler ut av systemet:) Ja, det er jo akkurat det som hadde skjedd om jeg ikke hadde komt gjennom hos de. De er ALLTID på etterskudd med kontrollene, og det er ALLTID noe hver gang jeg kommer. Er dritt lei av hele helsestasjonen for å si det mildt. Nå begynner h*ni bhg når h*n et fylt 16 mnd, så det hadde vært greit å få tatt 15 mnds vaksinen før dette. Men neeeeei, h*n fyller straks 14 mnd så det går jo ikke om det må gå 3 mnd mellom. Det irriterer meg at de sier at h*n skal bli prioritert, og når jeg ringer inn over 2 uker siden streiken var over, så har h*n ikke blitt tildelt time engang. Og nei, det er ikke mange barn på den hs heller. Dette var rett og slett siste dråpe for min del........
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Skulle hatt for 2 mnd siden, vil det si at barnet fylte 1 år da ? Det e rvanlig å ta kontrollene opptil 4 mnd etter at barnet har fylt år, så det er jo ikke noe å stresse med ? H*n fylte 1 år for 2 mnd siden ja. Jeg stresser ikke så mye med det bortsett fra at det hadde vært greit at h*n hadde fått 15 mnds vaksinen før h*n begynte i bhg. Jeg blir bare irritert over at det alltid er noe, de har vært skikkelig sløv der borte. Noe som ikke er rart i og med at det renner inn og ut vikarer der. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå