Gå til innhold

hva slags leker har 3 åringen din? (gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns vi bare har "tulleleker" og småpottel.. Kaptein Sabeltann og Spidermanfigurer.

Har barnet ditt klosser/konstruksjonsleker? I så fall hvilke? Togbanen bryr han seg ikke så mye om lenger, Duploen blir brukt, men ikke så hyppig..

Skal til innkjøp av nye leker i morgen, og trenger noen tips og ideer så vi ikke ender opp med "dilldall" som vi så ofte gjør ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det blitt veldig populært med fotball. traktor,gravemaskin, lastebil med henger og gaffeltrukk i litt større varianter. småbiler. sykling på trejulsykkel. vannpistol ute.

Skrevet

Min nesten tre-åring leker best når han er ute. Spiller fotball, sykler, klatrer. Rett og slett får ut masse energi.

Han leker dårlig inne. Blir fort urolig og bruker mye tid på å erte søstera si. Har til gode å finne noe han kan leke medi mer enn to minutter sammenhengende inne.

Beklager, ikke mange gode råd fra meg.

Skrevet

Oppskyter leker av diverse varianter er en slager (men til utebruk da)

Truck, gravemaskiner, lastebil (av merket Bruder eller hva det heter, god kvalitet!)

Skrevet

Her er det litt store biler, gjerne med tilhenger, traktor, lastebil..

Perler, tegner.

Vet de har lego på storavd hvor han begynner nå, og det har vært veldig populært.

Sykler, sparker fotball og skal få sparkesykkel til sommeren.

Skrevet

Begge guttene (3 og 4 år) elsker sparkesyklene sine. De kan sparke frem og tilbake foran huset nesten i timevis. Ellers går det mye i fotball og BILER... Helst monstertrucker...

Lego er ikke så populært som jeg hadde trodd, og togbanen har vi ryddet bort nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...