Gå til innhold

Noen motivasjonstips til slanking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med motivasjonstips? Dine beste råd? Feiler og feiler. Alt for glad i godtere og eple metter ikke eller fjerner søtsuget. Har ikke treningsklær og ikke råd til å kjøpe. Blæh :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du slutter å kjøpe godis, så får du nok råd til en treningsbukse skal du se.

Skrevet

finn frem målebåndet og mål hofte, armer, legger, mage, over pupper, lår-så: begynn med fysisk aktivitet-selv 30 min til dagen hjelper!

Sett deg et hovedmål,med delmål på veien hvor du belnner deg selv med hva det måtte være.

Har du vært slankere, og slik du ønsker å bli-finn frem et bilde av det.

Beste tipset av alle: finn deg en treningspartner.

Skrevet

Grete roede vil jeg anbefale. Går gjerne ned 0,5-1,5 kg uken. Da jeg gikk på det var jeg mett hele tiden:) På vektklubben.no eller vektklubb.no (en av de)kan du registrere deg gratis og fylle inn hvor mange kcal du spiser om dagen osv.

Det er mange øvelser du kan gjøre hjemme: knebøy, sit ups, push ups, utfall, planken osv. Google litt så finner du sikkert flere:)

Skrevet

Mitt beste tips er å slutte spise i stuen, ingenting skal spises i stuen annet enn fredag og lørdag kveld.

Alle måltider skal spises ved kjøkkenbordet, og er det helt umulig å la være ta en sjokoladebit skal også den spises ved kjøkkenbordet. Ikke lov å spise mens du ser tv, mens du leser eller mens du sitter på pc.

Når du gjør en slik forandring påvirkes hele spisemønsteret ditt, og du vil spise mye mindre.

Skrevet

Spis mer proteinrik mat- og da fortrinnsvis matvarer som har lavt kaloriinnhold og ikke så mye fett og karbohydrater. Mat med mye protein metter mye, så slipper du å gå og føle du sulter ihjel og bli lett fysen på noe.

Skrevet

Mat er mellom 70 og 80 % av vektreduksjonen på en diett, så går du ikke ned så er det fordi du spiser for mye. Men det er vanskelig å slanke seg om man ikke er motivert, for det er du som må komme opp med styrken til å spise moderat, ligge unna snop, og evt veie alt du putter inn i munnen.

Greit at eplet ikke stagger søtsug, men har du feks prøvd bakt eple med kanel og vaniljekesam? Det er skikkelig snadder. Du må finne alternativer du kan leve med hele livet, ellers ender du bare opp der du er i dag.

Skrevet

Hva slags opplegg har du fulgt tidligere, HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...