Gå til innhold

Ytterklær -hva har du som passer magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget idag at regnjakka mi som jeg kjøpte i fjor er som ett pølseskinn over magen :( Æsj, og jeg som likte den så godt da!

Ser ut som sommeren lar vente på seg en stund til, og i mellomtiden må jeg jo ha noe som jeg ikke fryser fordervet i...

Hva gjør dere andre gravide? Kjøper dere ny jakke eller presser dere inn i den gamle, evt lar jakka vÆre åpen?

Jeg har en fin boblekåpe (vinterjakke) som jeg har ett ørlite håp om å få på meg til høsten igjen, men slik det er nå er det ikke så lovende...

Har ikke så fryktelig lyst å bruke en liten formue på nytt jakke når det er så mye annet en kan kjøpe til babyen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg PINER enten allværsjakken min igjen om det regner, eller går med den åpen for så å bruke paraply (ikke alltid like lett i vind og blest, men) :P Ellers har jeg en sommer-parkas jakke, og den skal jo i utgangspunktet være stor, i den er det foreløpig god plass til magen :) Jeg har termin i begynnelsen av september, så håper på at jeg ikke trenger å kjøpe inn noen ny jakke :)

Skrevet

Jeg sykler til jobb hver dag og er avhengig av ordentlig tøy, så jeg skal kjøpe nytt regntøysett nå til 500 kroner i sportsbutikk, men tror jeg må opp en størrelse ;) Den jeg har begynner å bli både trang og utslitt.

Skrevet

Jeg har termin nå i sommer, så håper ikke behovet blir så stort :P men hvis det blir for ille kan jeg evt låne samboer sine ytterklær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...