Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Om han pratet flere timer nesten hver dag med en jente som han tidligere jobbet med,på fb? Ikke noe flørting,men om alt mulig..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Flere timer var jo veldig mye da, spesielt når han er nyforelska. Men hadde ikke reagert på at han hadde gode venninner som han ønsket å opprettholde kontakten med. Heller et bra tegn, at han er sosial og liker og kan å omgås damer. Men hvorfor møtes de heller ikke til en kaffe i stedet for å sitte på facebook? Bor de langt unna?
Koala *g07* Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Hadde reagert om han brukte flere timer på å prate med noen i det hele tatt. Men særlig med ei anna jente. Er nå en ting å være sosial, men da får man møtes kanskje på litt andre arenaer da. Hvor du også kan inkluderes evt. Sett fra et annet perspektiv, kanskje de har hatt et veldig nært og godt vennskap, og de trenger å snakke sammen fordi de har mye å dele nå i en ny tid, kanskje hun sliter med noe han kan hjelpe med.
rytme Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Jeg går utifra at han gjør på andre ting på PCen samtidig som han snakker med den jenta. Det er vel sånn internett fungerer.. Spille spill/ lese nyheter /diskusjonsforum osv med facebook / msn i bakgrunnen. Hvis han baaare sitter å skriver med henne er det raaaart synes jeg.
Katteskinnet Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har brent meg på noe lignende før, så jeg hadde nok dessverre vært litt på vakt. Også merkelig når man er nyforelsket, men kanskje det er forskjellig fra person til person? Jeg vil iallefall tilbringe all min tid med den jeg er forelsket i.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Min eks gjorde visst det uten at jeg visste det. Hadde jeg visst om det så hadde jeg gått der og da, og unngått å sitte gravid og alene nå!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Takk for svar.. Jeg er den jenten på fb..Jeg visste ikke med en gang at han holdt på en jente,før han "måtte" si det da jeg spurte om han ville være med en gjeng av oss på byn..Jeg bare syns det er litt rart at vi snakker så mye,jeg hadde ikke likt det om det var min kjæreste.. Vi flørter som sagt ikke,men det er kanskje noen undertoner innimellom,altså litt erting og slikt,men stort sett bare vanlig snakk.Han sender morsomme klipp til meg og litt sånn.Og vi snakker endel om studie,da vi studerer det samme. Bare så det er sagt,så har jeg nå kuttet ned på snakkingen,da jeg syns det ble litt rart..Og jeg la nok mer i det enn det han gjør..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #9 Skrevet 19. juni 2012 Jeg hadde ikke likt det nei. Hadde hjelpt litt om det var søstera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå