Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Pga svangerskapsplager kan jeg ikke være med på utenlandstur i sommer. Derfor har mannen lovet datteren vår på 14 år at de skal ta seg en tur, enten til "syden" eller en byferie. Så er saken at broren til mannen ikke skal ha noe ferie i sommer, så derfor skal samboeren hans feriere alene sammen med sin datter på 15 og sønn på 10 år. Siden vi har god kontakt med svoger og svigerinne og har vært på flere ferieturer sammen med de, så foreslo jeg at mannen min og svigerinne slår seg sammen og drar på ferie sammen med alle barna. Dette er det blitt stor oppstandelse av i familien, og jeg tror de fleste syns jeg er helt rar som kan foreslå noe sånn. Jeg stoler 100 % på mannen min, og tror heller ikke at svigerinne kan tenke seg å finne på noe tull, de har tross alt tre store barn med seg. Er jeg naiv og godtroende, eller høres dette ut som en god løsning?
TPK Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Hadde ikke vært så aktuelt her (nå har ingen av våre søsken partnere), men hvorfor ikke?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Synes det høres rart ut. Ikke fordi jeg tror de finner på noe tull, men fordi settingen blir litt snål. Spesielt med tanke på en utenlandsreise. Går det ikke an å ta en weekend-tur en plass ikke så langt avsted, eller noen småturer uten for mye reising? En utenlandstur hadde jeg spart til alle kunne være med:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Synes det høres rart ut. Ikke fordi jeg tror de finner på noe tull, men fordi settingen blir litt snål. Spesielt med tanke på en utenlandsreise. Går det ikke an å ta en weekend-tur en plass ikke så langt avsted, eller noen småturer uten for mye reising? En utenlandstur hadde jeg spart til alle kunne være med:-) Men hvorfor syns du en utenlandsreise er "snålere" enn innenlands? Vi reiser utenlands flere ganger i året, og hvertfall hver sommer. Syns det er dumt at snuppa skal gå glipp av årets ferie bare fordi mamma er gravid hi
Gjest Tullmusa83 Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Syns det høres lurt ut. Da får barna sol og varme å du får litt fred og ro.
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Høres ut som en kjempefin løsning, har selv gjort noe liknende og det var veldig vellykket for alle - de hjemme slapp å føle på at de ødela for resten av slekta, og vi som reiste hadde en ekstra voksen, samt ungene noen å være sammen med. Jeg må si jeg synes folk er forstemmende firkanta når de reagerer på en sånn løsning.
Gjest Gullguttene Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Syns dette hørtes ut som en fin løsning. Hvis dere fire voksne er enige om at dette er greit så hadde jeg ikke tenkt så mye på hva andre måtte mene.
Toocute Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Jeg syns det høres kjempe bra ut, pluss dere har jo store barn med dere, gøy for de er det nok også. De er jo familie nå på ett vis. Så lenge dere stoler på de, så er det null problem. Jeg tipper vist de ville.vært utro, så trenger man ikke å reise på ferie for å være det
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 Slikt kunne fort ha skjedd i vår familie, men her hadde ikke noen syns det var rart. Jeg er støtt og stadig på hytta med min svoger og mange unger. Min mann og min søster er det også alene.
Koala *g07* Skrevet 18. juni 2012 #11 Skrevet 18. juni 2012 Jeg tenker, så koselig. Det må da være flott å kunne ha litt selskap for de voksne også. I stedefor å reise på hver sin tur, så kan man ha en i fellesskap. Det er jo familie om man er inngift eller ei. Hvorfor må man måtte tenke utroskap bare fordi man finner på noe utradisjonelt.
Bustehue Skrevet 18. juni 2012 #13 Skrevet 18. juni 2012 Synes det høres ut som en super løsning for både barn og voksne , jeg. Kunne funnet på det samme hvis kjemien hadde stemt litt bedre i våre relasjoner. Hvorfor skal man reise alene (med barn) om man har muligheten til å få selskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå