Gå til innhold

Hvor sikre er disse billigstrimlende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen i dag. Men siden den ikke har kommet enda (pleier å komme nærmest på samme klokkeslett), så tok jeg en test (billigtest). Der kom det jaggu 2 streker gitt! Av en eller annen grunn trodde jeg at jeg hadde gjort noe feil, så jeg tok enda en lik test. Den var og positiv! Noen som har opplevd at disse testene ikke alltid er riktige?

Tør liksom ikke helt å tro det, selv om det er planlagt. Kanskje er det panikken som plutselig grep meg. Skal vi ha en baby liksom?!. Vi har jo et barn fra før på 5 år så har jo vært igjennom dette før. Og hun kommer til å bli kjempe glad :) Hun har mast om søsken i 1 år nå :P Væææ! Ble plutselig så nærvøs for at vi ikke skulle klare det... herregud, noe så tullete..

Kom gjerne med en pep-talk til meg! Hehe.. er like glad som jeg er stresset :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek- og det er uansett ikke feil på flere tester, så; gratulerer!:)

Skrevet

Min erfaring med billigtester er at de er like gode som de dyre. Som hun over sier, en strek er en strek ;-)Gratulerer så mye med spire i magen :-D

Skrevet

Hjelpes :P Tusen takk :) Da er det vel bare å innse det ! Tror jeg må ta meg en sykkeltur og roe nervene litt før far i huset kommer hjem. Hehe..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...