Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Ble neglene sterke og harde etter en stund? Jeg har vært neglebiter i alle år, og i en alder av 26 har jeg klart å slutte.. Neglene har alltid vært svake og tynne, fliser seg lett opp. Blir det bedre?? Eller kan jeg bare skrinlegge drømmen min om lange sterke negler som ikke brekker?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Mine har aldri blitt sterke...husker ikke når jeg sluttet,,,tror det var videregående. Er nå 40 og det brekker for et godt ord og kan bøyes i alle retninger for de er så tynne,,,,
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 De blir bedre etterhvert! Jeg filte neglene mye i starten slik at de ikke fliset seg så mye opp, og brukte negllakk med forsterker osv. Nå har jeg negler som fugleklør ;-)
It's all about me Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Er vel en 15 år siten jeg slutte, og de er fremdeles like myke og stygge. Heldigvis bet jeg ikke så langt ned at det nå synes på formen.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Sluttet da jeg var 16 år og har fine, og sterke, negler i dag
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Hvordan greide dere å slutte? Sluttet da jeg fikk meg sommerjobb i oppvasken på et hotell. å putte fingrene i munnen da var plutselig ikke så veldig digg lengre
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har bitt negler i flere år og sluttet for ca. to år siden. Neglene har blitt sterkere og hardere, og jeg har som regel lange negler hele tiden. Men de brekker jo av noen ganger også. Moren min og bestemoren min, som aldri har bitt negler og alltid har hatt lange fine negler, de brekker jo en gang innimellom de også.
Katteskinnet Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Jeg sluttet da jeg leste at det var som å slikke et offentlig toalett :S Grøss! Brukte en billig negleforsterker fra H&M noen måneder, og har siden hatt VELDIG sterke negler. Er 6 år siden jeg sluttet, men merket forskjell fort.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 Da velger jeg å tro at det er håp for meg også Vil så gjerne ha sterke og harde negler som kan være lange... Har invistert i micro cell nail vital nå, et vidundermiddel som skal gi sterke negler på 3 uker. Så vi får da se;) HI
*minime* Skrevet 18. juni 2012 #11 Skrevet 18. juni 2012 Mine ble sterke etter en stund. Filte å klipte ofte i starten. Pluss at jeg btukte en lakk fra lindex som skal gjøre neglene sterkere, funket for meg. Den er i gull flaske. Husker ikke navn...
mamma'n til 2 :) Skrevet 18. juni 2012 #12 Skrevet 18. juni 2012 Mine har blitt sterke, og nå 4 år etter jeg sluttet, kan jeg ha lange neiler. Får jeg en flisete negl, er jeg rask med å file den slik at jeg ikke skal hekke meg opp i noe og knekke den, så helt optimale er de ikke, men absolutt mye bedre. Jeg klarte å slutte da jeg for første gang var i syden, og fant ut at jeg ikke hadde lyst til å spise alt fra bassenget... Andres svette,tiss,solkremer, barnegulp, spytt osv... Det fikk meg til å slutte på dagen, og siden da har jeg ikke biti. Jeg har en del træler da (skrives det sånn?), men de klipper eller filer jeg vekk, så jeg får mye fingre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå