Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Vurderer å reise til Tyrkia med mann og 15 mnd gammelt barn i sommer. Hadde en tråd her i stad, men den var rettet mot et bestemt sted i Tyrkia, så jeg spør heller om generelle reisetips for Tyrkia. Vi ønsker oss bading i basseng og strandlig. Avslappende ferie. Likevel har vi nok lyst til å reise inn til by for å se severdigheter, kanskje komme oss på en båttur eller reise til andre plasser i Tyrkia i nærheten for å se oss litt rundt. 1 uke. Tips tas i mot med takk! Håper på å bestille ferieturen i kveld
Cat.68 Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Hadde jeg skulle anbefalt et sted i Tyrkia med barn så ville jeg anbefalt Side. Det er en vanvittig sjarmerende by, ikke for stor og ikke for liten, men akkurat passe. Alanya er litt større, litt mere stress , ståk og støy. Men for all del, en helt ok plass med mange bra steder for barnefamiljer. Antalya er enda større en Alanya igjenn, og er sikkert helt ok for den som virkelig liker byliv. Og har jo fordelen igjenn med at den ligger nært flyplassen. men av alle disse 3 trur jeg virkelig at Side er den beste plassen <3, Men nå ELSKER jeg Side da.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 åååh.. jeg kunne tenkt meg side.. bare utrolig synd at samboern min ikke vil reise til side.. familien min har feriert i side i 6 år på rad mens jeg har vært med.. har stor kost meg der..og vil veldig gjerne tilbake:)
Kulepennen Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Var i Bodrum i fjor, med en 18 mnd gammel baby. Bodrum er en relativt "ny" turistby, og har ikke den samme partyfaktorene som andre turiststeder i Tyrkia. Kan anbefale denne byen til småbarnsfamilier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå