Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Andre uka vi var sammen hadde jeg sex med sjefen min. Vi hadde hatt sex mange ganger tidligere. Jeg så ikke på forholdet til mannen som så veldig seriøst da. Dette plager meg veldig enda, og det plager meg faktisk mer nå enn det det gjorde da. Vi har vært sammen i ti år, og jeg tenker på hvor knust han ville blitt om han fant ut av det nå etter så mange år. Det er ingen andre enn meg og han jeg hadde sex med som vet om det, så sannsynligheten for at at han skal finne ut av det er veldig liten. (ble litt inspirert av det andre innlegget her...)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Utroskap er utroskap, om dere så "kun" hadde vært sammen i 2 uker. Forstår det plager deg, du har jo valgt at mannen din giftet seg med ei som var utro før ut, uten å gi han valgmuligheter.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Jeg også. jeg hadde sex med eksen min. Jeg tenker aldri på det lenger, og hvis noen spør om jeg noengang har vært utro mot samboeren min ville jeg nok svart nei uten å blunke, fordi jeg ikke ville husket på det. Jeg tenker egentlig på det som utroskap heller, fordi forholdet til samboeren min ikke var skikkelig etablert, selv om vi forsåvidt var enige om å være kjærester.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har nettopp skrevet et innlegg om at min kjære var utro for et år siden, les det så kan du se hvordan det føles når den du elsker er utro mot deg!!! Samme kan det være om forholdet var nytt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå