Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Hodet falt av da det brått tippet sidelengs idet "bare lukke øynene ett sekund" ble til "bråsovne sittende ved skrivebord". Oppvåkning en halvtime senere avslørte miseren. Kan jeg forvente noen forverring i arbeidsresultater uten hode?
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Det bør i det minste kvalifisere til fri fra arbeidsoppgaver ut dagen, og da slipper du jo å finne ut om det betyr forverring eller ei.
bIomstre Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Neida, det går så fint så. Når man er veldig flink fra før tåler man å miste hodet litt! Jeg har en senior kollega som mister hodet hver dag. Han flyter allerede på cred og erfaring, og skulle noen slumpe til å skulle spørre han om noe akkurat mens han har hodet tippende, så venter de høflig til halvtimen er over. Vi gjør jo narr av ham for dette så klart, men når det er alt vi har på ham så bryr han seg ikke så hardt
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Det jeg i alle fall var fornøyd med er at hodet trillet mot venstre på sin ferd alene. Et høyrehode hadde vært vanskeligere å akseptere. Nå tar jeg hodet under armen og konsulterer det kun ved behov, siden det er en smule medtatt. Når Blomstre kan være hodefoting kan jo jeg være magefoting.
bIomstre Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Det jeg i alle fall var fornøyd med er at hodet trillet mot venstre på sin ferd alene. Et høyrehode hadde vært vanskeligere å akseptere. Nå tar jeg hodet under armen og konsulterer det kun ved behov, siden det er en smule medtatt. Når Blomstre kan være hodefoting kan jo jeg være magefoting. Hi,hi, vi blir et bra team!
Gjest amandine Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Fader hvor ble det av innlegget mitt da? Ble jeg sensurert?? Har noen mistet hodet? Eller bør de miste det? Ellers er erfaringen at hoder er self-adhesive, så jeg tror ikke du skal være redd. Det går bra!
lilja70 Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Å nei! -Og sÅ du da, Luten, som har et sÅnt godt hode!!!
Gjest Antarctica Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Behøver ikke gjøre noen forskjell. Masse hodeløse folk har gjort karrierer: George W Bush, for eksempel!
lilja70 Skrevet 19. juni 2012 #9 Skrevet 19. juni 2012 Behøver ikke gjøre noen forskjell. Masse hodeløse folk har gjort karrierer: George W Bush, for eksempel! NO more Bush! *Finner frem barbersakene!!!*
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Behøver ikke gjøre noen forskjell. Masse hodeløse folk har gjort karrierer: George W Bush, for eksempel! NO more Bush! *Finner frem barbersakene!!!* Det er bush og det er Bush, da!
Von Hertelhofen Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Suksessen gikk vel til hodet på deg da....
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2012 #13 Skrevet 20. juni 2012 Suksessen gikk vel til hodet på deg da.... Mulig, for det som er igjen (magefotingen) kjennes ikke akkurat så vellykka ut - all evt suksess må ha rullet avsted med løshodet...
lilja70 Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 Behøver ikke gjøre noen forskjell. Masse hodeløse folk har gjort karrierer: George W Bush, for eksempel! NO more Bush! *Finner frem barbersakene!!!* Det er bush og det er Bush, da! Neh, er vel samma greia, vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå