Gå til innhold

Antalya Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært her, med barn? Erfaringer? Anbefales eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antalya anbefales ikke til deg som reiser med barn vil jeg si. Er en ganske stor by. Men Side, som ligger 1 time utenfor er helt supert med barn! :)

Skrevet

Kan du fortelle meg hvorfor det ikke passer? :) Litt bråk er greit, så lenge hotellet har basseng og er i nærheten av stranda... barnet vårt er bare 1,5 år.

Skrevet

Enig med #2 her. Velg heller et mindre sted utfor selve byen. Har ikke vært i Side, men har hørt at det er rolig. Vi har vært 2 ganger i Alanya og det er litt sånn hva du gjør det til. Velger du et hotell midt i byen får du bråk fra mennesker og biler, men velger du et hotell/senter litt på utkanten kan du få en rolig ferie og har muligheten til å oppsøke byen for å få shopping, flere restauranter, mer folk og liv :)

Skrevet

Anbefaler ikke Antalya med barn. Det er svært få som ferierer der. Man lander bare på vei til Alanya, Side, Kemer osv.

Vet jo ikke hva slags ferie dere er ute etter, men er det bad og solferie så er ikke Antalya stedet.

Er dessuten bråkete, eksosfylt og mange steder uframkommelig med barnevogn.

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan det er i Side da? :)

Skrevet

Eller i Alanya- hvordan er det der?

Skrevet

Vennina mi var i antalya med barna sine akkurat, de var veldig fornøyde!

Hadde all inclusive og var mest på hotellet og i bassenget da. Reiste med star tour.

Blir antalya på oss neste gang, kjekt at det ligger så nærme flyplassen.

Det er også fint i side og alanya :) Liker Side best av de to

Skrevet

Takker så mye for svar, har nå startet enda en tyrkiatråd for at flere skal komme med tips og råd siden ferieturen ikke lenger er begrenset til Antalya. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...