Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Har et aldri så lite problem som setter en stooooor demper på sexlivet vårt for min del...... Min kjære mann lukter nemlig helt forferdelig "der nede"........ Han er ikke den som dusjer for morroskyld, og synes at det å dusje annenhver dag i grunn blir for mye, men han gjør det siden jeg ber han om det. Men til tross for at han har dusjet om morgenen, så lukter det sterkt urin av "utstyret" han når kvelden kommer. Det er så ille at jeg kjenner lukten når han løfter på dyna......og det gjør vel ikke akkurat underverker for sexlivet vårt.....jeg får ikke så veldig lyst på han når det lukter så ille.... Har lyst til å gjøre han bevist på problemet, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ta opp et slikt ømfindtelig tema uten å såre følelsene og selvtillitten hans......Men så er det jo vondt å avvise han kveld etter kveld også, da jeg rett og slett ikke orker å ligge tett inntil han pga lukten, for ikke å snakke om å skulle gjøre noe mer........... Har prøvd å oppmuntre han til å dusje før leggetid, sier at jeg liker lukten av nydusjet mann, men det ser ikke ut til å nå frem...... Hva hadde du gjort i min situasjon ?
Gjest Siklerotte Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde sagt det som det er. Du skaper konflikter ved å ikke være ærlig - og det er rettferdig overfor han å få vite hva du føler. Såpass bør man tåle i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Æsj! For en gris! Hadde seriøst bedt ham om å begynne å tørke seg etter å ha tisset og å dusje hver dag. Hans valg: Tørk etter tiss og dusj eller gå uten sex.
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Snakk med han og forklar at du mister lysten på han på grunn av lukten, det burde være motivasjon til å vaske seg oftere
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Det er ikke sikkert han er oppmerksom på det selv. Han er gjerne faktisk så vandt med lukten at han ikke legger merke til det. Jeg hadde uansett bare sagt det som det var. Ville han ikke gjort noe med det hadde jeg bare fortsatt under min egen dyne i min egen ende av senga og latt han være. Når jeg traff min samboer dusjet han bare 1 gang i uka, jeg merket det ikke for jeg pendlet og kom alltid på fredagen etter han hadde dusja. Tok det opp med han. laget kjøreregler og satt hardt mot hardt osv. Spurte han for noen dager siden om han hadde synes det var greit å dusje 1 gang i uka nå, men det hadde han ikke
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Det er rett og slett bare å påpeke at det lukter og å informere om at det ikke er annet en folkeskikk å vaske sine edlere deler før man forventer at andre skal håndtere dem. At man må oppdra voksne mennesker til å dusje er en helt annen ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå