Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Gjorde det slutt med min kjæreste som jeg hadde vært sammen med i bare 7 mnd, for et par uker siden. Møtte han for et år siden og da startet vi å date. Allerede for noen mnd siden følte jeg at noe ikke stemte og ting har ikke føltes rett siden det.. Så for kanskje 6 uker siden fant jeg ut ved en tilfeldighet når jeg lånte pc'n hans ( da vi enda var sammen) at han var reg. på en dateside. Der det sto at han var singel. Klappet sammen pc'n hans i full fart, men var så dumdristig at jeg oppretta en falsk profil på samme dateside for å sjekke om det faktisk var tilfelle at han var registrert der eller om jeg hadde sett feil. Men det var han. Sjekka siden hans igår.. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det. Nå står det: "Singel og på leting", knappe to uker etterpå.. Så ja, tok han meg aldri seriøst egentlig? Konfronterte han at jeg hadde funnet han registrert på datingsiden men han forklarte aldri hvorfor han var på den siden. Han ble skikkelig lei seg når jeg gjorde det slutt med han, sa han hadde håpet på at forholdet vårt skulle bli mer seriøst når han flyttet rett i nærheten av meg.. Eller var det bare vrøvl?! Blææh. vet ikke hva jeg vil med alt dette her.. Time to move on.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Jeg var gift med en som var registrert på flere utenlandske ekteskapsbyråer på jakt etter tenåringer som koneemne (mens han fortsatt var gift med meg). Han holdt fasaden både hjemme og utenfor og lot som han var sååå glad imeg og familien. Han reiste også ned til utlandet og hadde seg med disse jentene fra ekteskapsbyrået mens jeg satt hjemme med barna. Synes synd på jentene også, siden de trodde de skulle etablere forhold med ham, mens han kuttet dem ut etter at han kom tilbake til Norge.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Huff.. drittsekker. Glad jeg gjorde det slutt da.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå