Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undrer meg over damer som bevisst går inn for å flytte sammen, stifte familie og få barn med menn som:

* har slått sine tidligere kjærester og samboere

* har hatt omfattende rusproblem, og fortsetter smått

* har problemer med sinnekontroll

* har blitt fratatt omsorgen for barn tidligere

* driter i barna de har fra før, eller har presset tidligere kjærester til abort

* har vært utro etter noter i tidligere forhold

* ikke gidder å jobbe og tjene penger

Nå sikter jeg ikke til dem som blir sammen med psykopater som skjuler disse sidene svært godt, men til dem som går inn i forhold med slike med full viten om disse tingene. Hva er motivasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighet gjør blind? Man er desverre ikke fornuftig når man er forelska :/

Men man burde da ikke bli overrasket når lignende ting skjer.

Skrevet

Undrer meg over damer som bevisst går inn for å flytte sammen, stifte familie og få barn med menn som:

* driter i barna de har fra før, eller har presset tidligere kjærester til abort

Nå sikter jeg ikke til dem som blir sammen med psykopater som skjuler disse sidene svært godt, men til dem som går inn i forhold med slike med full viten om disse tingene. Hva er motivasjonen??

Kvinner tror de kan forandre mannfolkene de inngår et forhold med. Det er vår største feil!

"Bare han blir sammen med meg, så oppfører han seg så fint, og vi skal få det så bra, og han blir DEN fantastiske pappa'n til lillegull osv..."

MEN husk det alle kvinner; det eneste mennesket i verden du kan forandre på er DEG SELV! Ingen andre!

Skrevet

Kvinner tror de kan forandre mannfolkene de inngår et forhold med. Det er vår største feil!

"Bare han blir sammen med meg, så oppfører han seg så fint, og vi skal få det så bra, og han blir DEN fantastiske pappa'n til lillegull osv..."

MEN husk det alle kvinner; det eneste mennesket i verden du kan forandre på er DEG SELV! Ingen andre!

Det er det jeg siktet til. En av mine ekser har vært voldelig tidligere (men ikke mot meg, siden vi kun har vært sammen i noen få uker), og en annen en hadde problemer med sinnekontroll og var "skummel" og presset meg til abort da jeg ble gravid på prevensjon. Det er jeg som gjorde det slutt med begge, og aldri luftet tanker om å flytte sammen eller stifte familie. Nå har begge to nye kjærester, og jeg tenker bare "stakkars damer"...

Skrevet

Aner ikke, har spurt meg om det samme før, jeg også. Kan det være at man går i fornektelse, at man bare tror det skjedde fordi han ikke elsket den andre kvinnen, "men han elsker jo meg og ville aaaldri behandlet meg sånn"..??

Eksmannen min var klin idiot både i forholdet og etter. Fysisk, psykisk og emosjonell mishandling. Null sinnekontroll eller impulskontroll.

Nå har han fått seg ny samboer, forlovet og greier, hun vet alt dette, men nei.. "Han ville vel aaaaaaaaldri gjøre dette mot henne..."......... Jeg derimot, jeg sitter bare og venter på at det "smeller", for jeg kjenner han såpass at jeg vet han ikke klarer å ta seg sammen, ikke over lengre tid. Før eller siden viser han sitt "sanne jeg" ovenfor den nye dama også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...