Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Fikk vite i går at han har vært utro, for 1 år siden. Han styret litt og ruset seg, men er det en god nok grunn? Han har vært rusfri i 1 år og vi venter vårt første barn, og jeg er sikkert veldig dum som venter barn med han! Han er veldig snill og jeg vet han elsker meg.... Men jeg er helt tom og så utrolig lei meg. De hadde ikke hatt sex, bare rotet litt for ting fungerer vist ikke når man er ruset! For et svik, hvordan skal jeg kunne tilgi dette og kommer vi oss videre etter dette ?? Han for hjelp til og holde seg på matta, og dette klarer han fint. han er helt knekt, for jeg lar ikke dette passere lett!! Men når han griner og hulker og sier at dette er virkelig det dummeste han har gjort, skal jeg tro han? Noe av det værste er alt det fine vi har hatt på det året, og som vi gleder oss til baby. Så har han faen med løyet hele veien.......
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 nå har dette skjedd for et år sden og de hadde ikke sex, så ville jeg konsenteret meg med at dere faktisk skal bli foreldre, og han angrer tydligvis, hva hadde de gjort da? klina litt????
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde ikke klart å stole på, å være nær eller å ha sex med en som har vært utro. Så jeg vet hva jeg ville valgt på bakgrunn av hans valg om å være utro.
Gjest Ziva Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Det dummeste han har gjort er å ruse seg og så være utro. Pleier aldri å anbefale noen å dumpe gubben, men når det er rus i bildet så synes jeg virkelig at du skal tenke deg godt om.
Gjest yrild Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 For å være ærlig vil jeg si at rusmisbruk er en mye større bøyg å komme over enn om min mann hadde rotet med noen for et år siden når han var full eller ruset (noe han jo aldri er da...)... Så hvis du har valgt å være med denne mannen og få barn med ham, så vil du nok måtte stå igjennom endel... at han har vært rusfri i et år er jo fantastisk og jeg ville trodd at det burde telle mer enn at han rotet med noen for et år siden? Selv om jeg selvfølgelig forstår at du er skuffet! Han har jo ikke hatt et forhold på si, eler vært forelsket i en annen kvinne, men gjort noe dumt i ruset tilstand. Hadde han vært en nykter og strømlinjeformet fyr hadde jeg sikkert skrevet noe annet, men hva en rusmisbruker har gjort i et ruset øyeblikk teller veldig lite mot at han har klart å holde seg rusfri et år. Selvom han selvfølgelig burde ha sagt i fra dengang og ikke nå (eller for evig og alltid holdt munn?). Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 hadde vært utro,men de hadde ikke hatt sex??????????
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 nå har dette skjedd for et år sden og de hadde ikke sex, så ville jeg konsenteret meg med at dere faktisk skal bli foreldre, og han angrer tydligvis, hva hadde de gjort da? klina litt???? De har jo ikke gjennomført sexen kun fordi det ikke funka i ruset tilstand. Ikke fordi han ikke hadde lyst...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 hadde vært utro,men de hadde ikke hatt sex?????????? Det fins mange måter å være utro på. Sex er ikke den eneste grensen som skal tråkkes over for at det er utroskap. Noen mener at flørting er å være utro, det å chatte med jenter på nett, det å kline, det å dele intime tanker med noen andre osv.
Gjest yrild Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Unner deg at han klarer å holde seg nykter :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 hadde vært utro,men de hadde ikke hatt sex?????????? Skjønner du ikke at man kan være utro uten å ha gjennomført samleie? Eller får mannen din lov til å kline, beføle, fingre osv på andre jenter, chatte på sexchat og sjekke opp damer på match og sukker, uten at du ser på det som utroskap?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #11 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde nok lettere tilgitt litt klinings enn enn mannen min hadde ruset seg. Aldri i livet om jeg hadde lagt meg til og blitt gravid med en jævala narkoman.
Flate pupper Skrevet 18. juni 2012 #12 Skrevet 18. juni 2012 Jeg kan godt forstå at du er skuffet, lei deg og forbannet over dette og det har du selvsagt full rett til også. Likevel, jeg er ganske enig med hva yrild over her skriver. Han har tross alt vært rusfri i et år, og det vitner klart om at han har lyst til å forandre seg og se fremover. Nå vet ikke jeg hvor dypt inne i rusens verden han har levd tidligere, men det at han nå har klart fått livet på skinner, fungerer i et forhold og gleder seg til å bli pappa synes jeg bør telle til fordel for ham. Jeg synes du er tøff som har bestemt deg for å bygge en fremtid sammen med en (tidligere) rusmisbruker, og jeg er sikker på at du har tenkt igjennom hva slags vanskeligheter du/dere kan komme til å stå overfor i fremtiden. At han har rotet med en annen jente uner påvirkning av rus er neppe det mest graverende.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #13 Skrevet 18. juni 2012 Kanskje utroskapen er grunnen til at han faktisk ble rusfri? At han angret så jævlig for at han holdt på å ødelegge alt sammen i rusa tilstand med en annen dame, at det var avgjørende for at han ble nyktern? I såfall var det jo nesten til det beste..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #14 Skrevet 18. juni 2012 Tusen takk for alle svar. De hadde kysset litt og tatt litt på hverandre (men ikke sex), og han overnattet der. Fordi han ikke ville kjøre ruset! Han hadde sagt om de hadde hatt sex, fordi sannhetens time var inne og han la seg langflat. Jeg kan oppriktig se at han angrer, og jeg utrolig stolt over at han har vært nykter i 1 år. Han sier at jeg er alt for han, og han har ikke turt og si det fordi han har vært og er så redd for og miste meg!! Pluss at han ville være sterk nok til og stå i dette når han fortalte det, det er jo av egoistiske grunner. Men jeg prøver og snu litt på flisa og ser at hadde det vært meg vet jeg ikke om jeg hadde klart og si det. Dette er et engangs tilfelle, og han har aldri likt denne jenta! Jeg kommer nok til og være forbanna lenge over dette, og gudene vet hvordan jeg skal få tilliten tilbake Men jeg elsker han jo, og han er pappa til barnet og da er jeg nok i stand til og tilgi han...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #15 Skrevet 18. juni 2012 Han der kommer garantert til og være utro igjen og helt sikkert ruse seg. Slike menn er ikke til og stole på
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #16 Skrevet 18. juni 2012 "han har aldri likt denne jenta" Enten er du i fornektelse eller så lar du deg lure.. Man verken kysser eller plukker på folk man ikke liker (har aldri ruset meg så mulig ting er annerledes da, men)..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #17 Skrevet 18. juni 2012 eeehhh dere 2 over her, man er langt fra i en realistisk verden når man ruser seg. Det er vel ingen her som kan fortelle hva som foregår oppe i hodet på en som er ruset. Noen gode råd er kanskje mer passende til dette innlegget
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juni 2012 #18 Skrevet 18. juni 2012 Jeg ville faktisk vært langt mer bekymret for rusmisbruk enn utroskap-..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå