Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 som nekter å gi dere oralsex, hva er grunnen de oppgir for det? Og gir dere dem oralsex, selv om dere aldri får? Her holder jeg på å gi opp, mannen får hver gang og elsker det, men nekter å gjengjelde tjenesten, selv om det er den eneste måten jeg kommer på. Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI Har han ikke gitt deg en ordentlig Årsak til hvorfor han ikke vil? Syns det er skikkelig dÅrlig gjort av han Å ikke ta hensyn til deg!!!!! Ja syns du skal kutte ut BJ og se hva han sier.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI Har han ikke gitt deg en ordentlig Årsak til hvorfor han ikke vil? Syns det er skikkelig dÅrlig gjort av han Å ikke ta hensyn til deg!!!!! Ja syns du skal kutte ut BJ og se hva han sier. Nei, han har aldri sagt hvorfor han ikke gjør det, eller at han mislike det. Han bare lar være Å gjøre det, har ikke opplevd orgasme ved sex pÅ 3 År nÅ... :S HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Jeg ville virkelig ikke gitt han BJ altså! Ærlig talt!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI Har han ikke gitt deg en ordentlig Årsak til hvorfor han ikke vil? Syns det er skikkelig dÅrlig gjort av han Å ikke ta hensyn til deg!!!!! Ja syns du skal kutte ut BJ og se hva han sier. Nei, han har aldri sagt hvorfor han ikke gjør det, eller at han mislike det. Han bare lar være Å gjøre det, har ikke opplevd orgasme ved sex pÅ 3 År nÅ... :S HI SÅ utrolig dÅrlig gjort Å gjøre det for deg, og i tillegg ikke gi deg Årsaken..... at du gidder
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI Har han ikke gitt deg en ordentlig Årsak til hvorfor han ikke vil? Syns det er skikkelig dÅrlig gjort av han Å ikke ta hensyn til deg!!!!! Ja syns du skal kutte ut BJ og se hva han sier. Nei, han har aldri sagt hvorfor han ikke gjør det, eller at han mislike det. Han bare lar være Å gjøre det, har ikke opplevd orgasme ved sex pÅ 3 År nÅ... :S HI SÅ utrolig dÅrlig gjort Å gjøre det for deg, og i tillegg ikke gi deg Årsaken..... at du gidder AltsÅ, ekteskap og samliv er ikke BARE sex. Han er flink far, omtenksom mann og romantisk kjæreste. Man dropper ikke en mann kun fordi han ikke gir oralsex, DA hadde det blitt mange skilsmisser da! Jeg mÅtte bare fÅ det ut, og høre hvordan man eventuelt skal løse problemet... HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI Har han ikke gitt deg en ordentlig Årsak til hvorfor han ikke vil? Syns det er skikkelig dÅrlig gjort av han Å ikke ta hensyn til deg!!!!! Ja syns du skal kutte ut BJ og se hva han sier. Nei, han har aldri sagt hvorfor han ikke gjør det, eller at han mislike det. Han bare lar være Å gjøre det, har ikke opplevd orgasme ved sex pÅ 3 År nÅ... :S HI SÅ utrolig dÅrlig gjort Å gjøre det for deg, og i tillegg ikke gi deg Årsaken..... at du gidder AltsÅ, ekteskap og samliv er ikke BARE sex. Han er flink far, omtenksom mann og romantisk kjæreste. Man dropper ikke en mann kun fordi han ikke gir oralsex, DA hadde det blitt mange skilsmisser da! Jeg mÅtte bare fÅ det ut, og høre hvordan man eventuelt skal løse problemet... HI Romantisk? Ja veldig romantisk Å ikke gi kona si orgasme nÅr han sitter med fasiten til det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 Jeg kan vel skjønne han til en viss grad. Jeg HATER å suge, og gjør det kun når jeg er i veldig veldig godt humør (har drukket en flaske vin) Grunn:Uansett hvor mye en mann vasker seg så lukter det der nede, og det er for meg en turnoff! Min mann har ikke samme oppfatning, og gir meg gjerne oralsex, men jeg liker egentlig ikke det heller...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #11 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor vil han ikke?? min gjør det hvis jeg ber om det, men aldri ellers. Årsaken hans er at han hadde en dÅrlig erfaring med en dame han herjet med i sine yngre dager..... som ikke var helt bra der nede. Tror du ikke jeg er forbannet fordi hun har "ødelagt" for meg?? jeg har sagt til ham at det er eneste mÅte for meg Å komme, og han gjør fortsatt ikke det. Synes det er flaut Å tigge om det hver gang vi har sex, prøver Å hinte og lede ham "nedover", og han spretter opp igjen. Lurer pÅ om jeg skal kutte ut BJ som han sÅ Å si er avhengig av og se hva han mener om det... HI Har han ikke gitt deg en ordentlig Årsak til hvorfor han ikke vil? Syns det er skikkelig dÅrlig gjort av han Å ikke ta hensyn til deg!!!!! Ja syns du skal kutte ut BJ og se hva han sier. Nei, han har aldri sagt hvorfor han ikke gjør det, eller at han mislike det. Han bare lar være Å gjøre det, har ikke opplevd orgasme ved sex pÅ 3 År nÅ... :S HI SÅ utrolig dÅrlig gjort Å gjøre det for deg, og i tillegg ikke gi deg Årsaken..... at du gidder AltsÅ, ekteskap og samliv er ikke BARE sex. Han er flink far, omtenksom mann og romantisk kjæreste. Man dropper ikke en mann kun fordi han ikke gir oralsex, DA hadde det blitt mange skilsmisser da! Jeg mÅtte bare fÅ det ut, og høre hvordan man eventuelt skal løse problemet... HI Romantisk? Ja veldig romantisk Å ikke gi kona si orgasme nÅr han sitter med fasiten til det. Jeg vil jo ikke tvinge ham til noe han ikke klarer Å gjennomføre da, hvis det er det som er grunnen. Men da mener jeg at det ikke er alltid han skal fÅ heller. Med romantisk mener jeg forresten det Å varte meg skikkelig opp nÅr jeg er syk, overraske meg med en kjempegod middag eller invitasjon ut pÅ restaurant osv. HI
*Yuna* Skrevet 18. juni 2012 #12 Skrevet 18. juni 2012 Hadde hvertfall kuttet ut bj. Likt skal det være! Kanskje han får opp øynene da?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #13 Skrevet 18. juni 2012 Ikke i helvete om jeg hadde sugd den mannen en eneste gang til før han hadde gjort gjengjeld.
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juni 2012 #15 Skrevet 18. juni 2012 Hva er det med dere?!? Hvis ei dame hadde skrevet et innlegg om at hun ikke klarte å suge mannen, så hadde man vel ikke ment at hun skulle tvunget seg til det..? Han kan ha årsaker vi ikke vet noe om! Misbruk i ung alder, dårlige erfaringer - eller kanskje han bare ikke liker det? Det må da være lov som mann å slippe å utføre en seksuell handling man føler ubehag ved. HI, skaff deg en vibrator, som dere kan bruke sammen. Hva blow jobs angår, så er det jo opp til deg hvor ofte du ønsker å utføre det. Hvis det kun er i bytte mot oralsex, så sier det seg selv at det blir lite, men det må du jo vurdere selv.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #16 Skrevet 18. juni 2012 Hva er det med dere?!? Hvis ei dame hadde skrevet et innlegg om at hun ikke klarte å suge mannen, så hadde man vel ikke ment at hun skulle tvunget seg til det..? Han kan ha årsaker vi ikke vet noe om! Misbruk i ung alder, dårlige erfaringer - eller kanskje han bare ikke liker det? Det må da være lov som mann å slippe å utføre en seksuell handling man føler ubehag ved. HI, skaff deg en vibrator, som dere kan bruke sammen. Hva blow jobs angår, så er det jo opp til deg hvor ofte du ønsker å utføre det. Hvis det kun er i bytte mot oralsex, så sier det seg selv at det blir lite, men det må du jo vurdere selv. Han ønsker IKKE å bruke vibrator sammen. Så det må jeg ordne på egen hånd, og siden han som regel er hjemme etter ungenes leggetid, så får man veldig få muligheter til å gjøre det alene uten at han merker det. Han synes ikke vibrator hører hjemme i et forhold, kun når man koser selv. HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #17 Skrevet 18. juni 2012 Hva er det med dere?!? Hvis ei dame hadde skrevet et innlegg om at hun ikke klarte å suge mannen, så hadde man vel ikke ment at hun skulle tvunget seg til det..? Han kan ha årsaker vi ikke vet noe om! Misbruk i ung alder, dårlige erfaringer - eller kanskje han bare ikke liker det? Det må da være lov som mann å slippe å utføre en seksuell handling man føler ubehag ved. HI, skaff deg en vibrator, som dere kan bruke sammen. Hva blow jobs angår, så er det jo opp til deg hvor ofte du ønsker å utføre det. Hvis det kun er i bytte mot oralsex, så sier det seg selv at det blir lite, men det må du jo vurdere selv. Problemet er at han aldri har sagt at han ikke liker det, eller hva problemer er. Han gidder bare ikke å gjøre det. HI
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juni 2012 #18 Skrevet 18. juni 2012 Hva er det med dere?!? Hvis ei dame hadde skrevet et innlegg om at hun ikke klarte å suge mannen, så hadde man vel ikke ment at hun skulle tvunget seg til det..? Han kan ha årsaker vi ikke vet noe om! Misbruk i ung alder, dårlige erfaringer - eller kanskje han bare ikke liker det? Det må da være lov som mann å slippe å utføre en seksuell handling man føler ubehag ved. HI, skaff deg en vibrator, som dere kan bruke sammen. Hva blow jobs angår, så er det jo opp til deg hvor ofte du ønsker å utføre det. Hvis det kun er i bytte mot oralsex, så sier det seg selv at det blir lite, men det må du jo vurdere selv. Han ønsker IKKE å bruke vibrator sammen. Så det må jeg ordne på egen hånd, og siden han som regel er hjemme etter ungenes leggetid, så får man veldig få muligheter til å gjøre det alene uten at han merker det. Han synes ikke vibrator hører hjemme i et forhold, kun når man koser selv. HI Akkurat det er en utrolig barnslig holdning. Han må innse at han må gi litt her han også og er dette noe som kan funke, så får han heller bare svelge stoltheten sin på det området.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #19 Skrevet 18. juni 2012 Men hvordan har dere klart å være sammen i tre år uten at du har spurt og fått et ordentlig svar? Jeg hadde satt meg ned i sofaen etter barnas leggetid og sagt at dere måtte snakke om sexlivet. Noe sånt som "de siste tre årene har vi hatt sex uten at jeg har hatt en orgasme. Jeg savner å bli tilfredsstilt. Jeg har prøvd å forklare deg at jeg trenger at du slikker meg for å oppnå orgasme, men av en eller annen grunn gjør du det ikke. Kan du forklare meg hvorfor det er sånn? Jeg vil gjerne at vi skal finne en løsning som gir oss begge et tilfredsstillende sexliv." Eller formulere deg på en helt annen måte, men få et svar, og gjør det helt klart hvor viktig dette er for deg!
Flate pupper Skrevet 18. juni 2012 #20 Skrevet 18. juni 2012 Hva er det med dere?!? Hvis ei dame hadde skrevet et innlegg om at hun ikke klarte å suge mannen, så hadde man vel ikke ment at hun skulle tvunget seg til det..? Han kan ha årsaker vi ikke vet noe om! Misbruk i ung alder, dårlige erfaringer - eller kanskje han bare ikke liker det? Det må da være lov som mann å slippe å utføre en seksuell handling man føler ubehag ved. HI, skaff deg en vibrator, som dere kan bruke sammen. Hva blow jobs angår, så er det jo opp til deg hvor ofte du ønsker å utføre det. Hvis det kun er i bytte mot oralsex, så sier det seg selv at det blir lite, men det må du jo vurdere selv. Han ønsker IKKE å bruke vibrator sammen. Så det må jeg ordne på egen hånd, og siden han som regel er hjemme etter ungenes leggetid, så får man veldig få muligheter til å gjøre det alene uten at han merker det. Han synes ikke vibrator hører hjemme i et forhold, kun når man koser selv. HI Det er veldig mye snakk her om hva HAN ikke ønsker... Sex er toveiskommunikasjon. Hvis han ikke vil eller av en annen grunn ikke kan, og samtidig vet at det er det som skal til for deg, så bør han i alle fall ha anstedighet nok til å fortelle deg hvorfor! Og kanskje være litt mer åpen for andre alternativer.
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. juni 2012 #21 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde nok kutta ut den kosen ja, i det minste til han kunne forklare hvorfor han ikke vil gi deg orgasme. Sex skal være på begges premisser, og ikke et "one man show"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå