mammas skatter <3 Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 i går satt jeg ute i sola å det vart kansje litt for varmt og for lite væske inn i kroppen. satt i 2 timer med sol som kom av å på. hadde en halvtime kjøring heim å på veien begynte jeg å føle me uvell. da jeg kom heim var jeg veldi kvalm. uvell i magen. hodepine. å måtte bare sett meg ned. fikk spist noe mat og drikke så vart jeg bedre etterhvært. i mårest vokna lisjgutten 6.40 å jeg var helt uvel. samme. kvalm, hodepine og uvel. følte det var veldig varmt. har vært veldig varmt i natt på soverommet. la meg ned etter å ha spist/drikke å kjørt gutten i barnehagen. å sovet et par timer. men føler meg fortsatt litt uvel og hodeepine med et press over tinning og nase. føle den er litt småtett nesten. føler meg litt varm i ansiktet. vart ikke solbrent. men har hatt littsmåsår hals de 3 siste dagene som har begynt å gå over. noen som kjenner igjen tegna å veit hva det er?
Blomsterpike Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Åh, beklager. Så ikke at det stod i overskriften!
lilleluli Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 jeg ble slik etter 3 timer i sola, men jeg ble kraftig solbrent på legger lår og armer.. føler det som om jeg har fått influensa. hodepine kvalm slapp og vont hals..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå