Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 4 år siden forrige svangerskap, husker ikke hva jeg gjorde forrige gang da kvalmen raget som verst.. Er kun 4-5 uker på vei, så kvalmen er ikke intens enda, bare småkvalm hele tida..
3 små skatter Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Småspiste honningmelon hele dagen...hjalp på meg + sunt og godt
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Spis, spis og spis. Eneste som funker her hvertfall. Må spise faste måltider, og mellommåltider for å holde det i sjakk. Kan ikke gå mer en 3timer før neste måltid. Spis sunt og normale mengder.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 takk folkens. Må kanskje kjøpe en pakke knekkebrød og noe godt pålegg? Mener å kaanskje huske at jeg spiste knekkebrød forrige gang Nå har jeg spist pølse i brød men det hjalp iallefall litt på kvalmen.
valkyrien Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Vann med sitron i hjalp meg veldig, vanlig springvann med sitron fra sånn gul flaske i Ingefærte hjelper også mot kvalme.
scarecrow2011 Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 salte kjeks og ingefærbrus hjalp meg. brusen i små mengder ellers ble jeg kvalm av den, smakte grusomt!
Flate pupper Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Seaband hadde utrolig stor effekt på meg og jeg var virkelig plaget av kvalme. Kastet opp flere ganger om dagen i flere uker med førstemann. Andre gangen brukte jeg seaband (du kan også bare bruke en hobbyperle eller en rund knapp e.l. tredd på et bånd eller strikk). Det var faktisk slik at da kvalmen av og til tok overhånd og jeg satt på forelesning og kjente at nå må jeg gå ut og finne en do, så kunne jeg trykke kulen litt hardere mot et spesielt punkt og så roet det seg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå