Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #1 Skrevet 18. juni 2012 Blir rastløs av å ikke ha sex med mannen! Han har NULL lyst for tiden, og jeg har heller ikke mulighet til å ta saken i egne hender så ofte. Blir helt rastløs av det, småsur, går på veggen (overskudd av energi og frustrasjon - skikkelig god mix :S) Har dere noen tips til hva man gjør for å hjelpe på denne rastløsheten?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor har du ikke mulighet til å ta saken i egne hender som du sier? Jeg ville ihvertfall fokusert på å øke denne muligheten for å si det slik:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor har du ikke mulighet til å ta saken i egne hender som du sier? Jeg ville ihvertfall fokusert på å øke denne muligheten for å si det slik:-) Fordi det er flaut å si til mannen at "nei, nå går jeg og onanerer". Vi jobber begge 8-16 og er hjemme så å si hele kvelden, så det er nesten utelukket.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #4 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor har du ikke mulighet til å ta saken i egne hender som du sier? Jeg ville ihvertfall fokusert på å øke denne muligheten for å si det slik:-) Fordi det er flaut å si til mannen at "nei, nå går jeg og onanerer". Vi jobber begge 8-16 og er hjemme så å si hele kvelden, så det er nesten utelukket. ok, jeg har også en mann som har laber sexlyst, og jeg onanerer i sengen om kvelden. Selv om han ligger ved siden av. Bare tar en kjapp en med vibrator. Det tar max fem minutter og letter betydelig på trykket. Hvis du synes det er flaut å gjøre når han er der, kan du vel bruke dusjstrålen f.eks? Begynn å dusje på ettermiddag/kveld istedenfor eller i tillegg til om morgenen... Det må da være mulig å få tjue minutters privatliv i løpet av dagen selv om mannen din er ihus?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor har du ikke mulighet til å ta saken i egne hender som du sier? Jeg ville ihvertfall fokusert på å øke denne muligheten for å si det slik:-) Fordi det er flaut å si til mannen at "nei, nå går jeg og onanerer". Vi jobber begge 8-16 og er hjemme så å si hele kvelden, så det er nesten utelukket. ok, jeg har også en mann som har laber sexlyst, og jeg onanerer i sengen om kvelden. Selv om han ligger ved siden av. Bare tar en kjapp en med vibrator. Det tar max fem minutter og letter betydelig på trykket. Hvis du synes det er flaut å gjøre når han er der, kan du vel bruke dusjstrålen f.eks? Begynn å dusje på ettermiddag/kveld istedenfor eller i tillegg til om morgenen... Det må da være mulig å få tjue minutters privatliv i løpet av dagen selv om mannen din er ihus? Dusjen hjelper dessverre ikke, her er det kun bråketing som gjelder, hehe. Og jeg synes det hadde vært like flaut hvis mannen satt ved siden av meg i sofaen og onanerte, som at jeg gjør det mens han hører på. Kanskje litt seksuelt forknytt, men slik er jeg bare. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå