Gå til innhold

Dere som barberer eller vokser musa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg dere som har helt nakent og hårløst kjønn, ikke dere som barberer bikinilinje.

Barberer du eller vokser du?

Hvor ofte må du barbere eller vokse for at et ikke skal bli "stikkete"?

Har du hatt noen plager med f.eks. kløe, betente hårsekker e.l?

Er det vanskelig å slutte når man først har begynt?

Synes du det er flaut å ha barbert mus i dusjen på treningssenter eller svømmehall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Barberer

2: En gang i uken

3: Får litt "kviser" om jeg er uforsiktig og ikke renser etterpå.

4: Sikkert ikke, men jeg VIL ikke slutte :P

5: Er ikke noen av stedene så det vet jeg ikke :)

Skrevet

Jeg barberer, fikk betente hårsekker i førstingen, men så startet jeg å barbere bort hår både der, på legger og under armene på kvelden, og problemet var borte.

Jeg barberer så fort håret stikker ut igjen, men det er bare fodri det er slik jeg liker det best.

Hva andre måtte mene om min barberte mus bryr jeg meg ikke om du, om de absolutt må stirre der, så vær så god, sier mer om dem enn meg ;) Og jeg er sjeldent alene om å være glattbarbert der nede.

Skrevet

Hehe morsomme spørsmål.

Jeg vokser siden jeg har ømfindtlig hud og da blir det bare masse røde prikker hvis jeg barberer. Hadde litt inngrodde hår de første gangene men hvis man skubbet så går det mye bedre og hvis du han en som er flink og tar vekk de inngrodde når du vokser. Det kommer jo an på om det er sommer eller vinter her for håret vokser senere om det er vinter. Så om vinteren gjør jeg det hver 8 uke og sommeren 4-6 uker. Det blir ikke stikkete når man vokser håret blir mye finere. Og jeg er avhengig jeg føler meg ekkel hvis jeg ikke gjør det. Og er ikke flaut i svømmehall eller noe...

Skrevet

Vokser dere selv da eller går dere til en... salong?? Har alltid hatt lyst til å vokse... har ganske ømfintlig hud... men er så redd det skal gjøre så vondt!! :o

Skrevet

Vokser dere selv da eller går dere til en... salong?? Har alltid hatt lyst til å vokse... har ganske ømfintlig hud... men er så redd det skal gjøre så vondt!! :o

Jeg går til salong syns det er vanskelig å gjøre selv. Første gangen er vondt men ikke så vondt som mange tror. Gangen etter er mindre vondt. Men det kommer an på hvor langt håret er...jo lenger det er jo vondere er det. Kan ikke være for kort heller for da vil ikke voksen få tak. Men nå etter å ha vokste siden 2006 så og si så har jeg nesten ikke noe hår igjen...veldig veldig digg

Skrevet

Jeg vokser selv. Er ikke så vondt som jeg hadde trodd, men du kjenner det jo. Nå synes jeg nesten det begynner å bli en "behagelig" smerte, og gleder meg til å vokse...

Bare hold hardt der du vokser, så går det bare godt :) Jeg bruker veet sin flytende voks som jeg kaster i mikroen!

Skrevet
smile.png Jeg bruker veet sin flytende voks som jeg kaster i dildoen!

I see

Skrevet

Jeg går til salong syns det er vanskelig å gjøre selv. Første gangen er vondt men ikke så vondt som mange tror. Gangen etter er mindre vondt. Men det kommer an på hvor langt håret er...jo lenger det er jo vondere er det. Kan ikke være for kort heller for da vil ikke voksen få tak. Men nå etter å ha vokste siden 2006 så og si så har jeg nesten ikke noe hår igjen...veldig veldig digg

Går du på salong for å få vokset fitta? Vet jeg ikke om jeg hadde fikset altså, høres kjempepinlig ut. Småprater du med den som gir behandlingen mens hun driver på mellom beina dine?

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Går du på salong for å få vokset fitta? Vet jeg ikke om jeg hadde fikset altså, høres kjempepinlig ut. Småprater du med den som gir behandlingen mens hun driver på mellom beina dine?

Er vel ikke noe mer pinlig enn å gå til gynekolog, urolog, proktolog, føde barn, gå til jordmor eller ta celleprøve vel?

Skrevet

Barberer. Gjør det feks. etter et bad, da slipper jeg røde nupper. Avotil barberer jeg annenhverdag, andre ganger kan det gå 2 uker mellom. Bryr meg ikko om om folk ser ;)

Skrevet

Vel jeg syns ikke det er pinlig. Det er faktisk jobben dems. Ja jeg småprater med de. Det tar jo bare 15 min....men prater om alt mulig. Men jeg er ikke noe spesielt flau når det kommer til det..

Skrevet

Mange av hudterapeutene som vokser i salonger har ofte fulle dager kun med underlivsvoksing,dvs 4 mus per time....de bryr seg null komme niks om hvordan det ser ut der nede!! -så lenge man er nyvasket og helt ren, noe noen desverre ikke er.... man kommer ikke med masse ekkel utflod, eller sperm i dåseland,for å si det sånn!!

Skrevet

Jeg barberer alt. Tar legger og under armene samtidig. Eller noen ganger så gjør samboeren det :)

Jeg gjør det litt oftere om sommeren enn om vinteren som regel, antageligvis pga da er jeg litt mer opptatt av å ha nybarberte legger. Blir vel ca 1 gang i uka om sommeren (mer i sydlige strøk når man er garantert å kunne gå med bare legger :P ) og kanskje et par - 3 ganger i mnd om vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...