Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Samboeren min er 44år, jeg er 30år. Vi hadde begynt å planlegge barn sammen, men i dag kom hans eldste sønn på 21 år og sa at han skulle bli bestefar..., e selvfølgelig veldig glad på deres vegne, samtidig gjør det meg veldig usikker på hva jeg vil i fht egne barn..., følte meg plutselig gammel... sammen med en bestefar jo
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Tullball! Hiv dere rundt, så blir de jevngamle det er jeg og et av mine tantebarn.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 21 år gammel sønn skal bli bestefar? Skal si de jobber raskt i den familien.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 21 år gammel sønn skal bli bestefar? Skal si de jobber raskt i den familien. Gå til sengs din kverulant :-p
Pigalopp:-) Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Sånn er det iblant. Ikke la det stoppe dere! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Haha hadde den praten med mamma her om dagen. Hadde vært rart om hun plutselig skulle fått en baby nå mens jeg skal ha en til/hadde gått med første. "Hadde tatt seg ut" sa vi å lo:P Men nå er jeg 24 og mamma er 48 da.. I ditt tilfelle hadde jeg nok bare kjørt på. Er jo ikke det mest uvanlige nå i 2012 heller(at onkel er yngre enn nevø).. Hehe Du har funnet deg en mann som er 14 år eldre, og da sier det seg selv at han blir fortere "gammel" enn deg;)
Gjest Antarctica Skrevet 18. juni 2012 #7 Skrevet 18. juni 2012 Gratulerer som skap-bestemor! Nyt å være i en stor og fruktbar familie, og gled dere over alle etterkommere dere får!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #8 Skrevet 18. juni 2012 Samboeren min er 44år, jeg er 30år. Vi hadde begynt å planlegge barn sammen, men i dag kom hans eldste sønn på 21 år og sa at han skulle bli bestefar..., e selvfølgelig veldig glad på deres vegne, samtidig gjør det meg veldig usikker på hva jeg vil i fht egne barn..., følte meg plutselig gammel... sammen med en bestefar jo Hvorfor er du sammen med en som er gammel nok til å være faren din? Jeg blir så provosert på sånne gamle menn som er sammen med jenter på min alder (ca.).
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #9 Skrevet 18. juni 2012 Samboeren min er 44år, jeg er 30år. Vi hadde begynt å planlegge barn sammen, men i dag kom hans eldste sønn på 21 år og sa at han skulle bli bestefar..., e selvfølgelig veldig glad på deres vegne, samtidig gjør det meg veldig usikker på hva jeg vil i fht egne barn..., følte meg plutselig gammel... sammen med en bestefar jo Hvorfor er du sammen med en som er gammel nok til å være faren din? Jeg blir så provosert på sånne gamle menn som er sammen med jenter på min alder (ca.). Jeg forstår poenget ditt, men 14 år gamle fedre er vel langt fra gjennomsnittet? Men hadde skjønt kommentaren din om han var 54!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #10 Skrevet 18. juni 2012 Urk... Gamle menn på 44... Damer da, er de gamle når de er 44 også, eller? Jeg er 44, mannen min er 56, og vi har unger på 7 og 8. Skal vi adoptere bort ungene før barnevernet kommer og tar dem, syns du? Kjære HI: Kjør på! Sånne surpomper som #8 skal du i alle fall gi fullstendig blaffen i! Ei jeg kjenner var ung mor, fikk første som 21-åring, nr 3 da hun var 28, ble bestemor da hun var 42 og fikk tvillinger da hun var 44. Går så fint, atte!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #11 Skrevet 18. juni 2012 En 14-åring er ofte kjønnsmoden og kan dermed få barn. Masse tenåringsgraviditeter i England med folk som får barn når de er rundt 15. En mann i 40-årene som går etter kvinner i 20-årene er bare patetisk og vemmelig. Finn deg en på din egen alder, sier jeg til sånne menn.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. juni 2012 #12 Skrevet 18. juni 2012 En 14-åring er ofte kjønnsmoden og kan dermed få barn. Masse tenåringsgraviditeter i England med folk som får barn når de er rundt 15. En mann i 40-årene som går etter kvinner i 20-årene er bare patetisk og vemmelig. Finn deg en på din egen alder, sier jeg til sånne menn. HI er 30 år, hun er ikke i 20-årene. Og hva synes du, hvis man blir forelsket i noen og utvikler sterk kjærlighet, selv om det er 14 år forskjell i alder - skal man da fortrenge kjærligheten, dumpe dama og hive seg ut på kjøttmarkedet igjen fordi man Må være sammen med noen som er jevngammel? Teiteste utsagn hittil på forumet...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #13 Skrevet 18. juni 2012 Ikke la det stoppe dere! Jeg kjenner flere som har søsken og barn på omtrent samme alder. Jeg har selv en tante som er 7 år yngre en meg, og det er 2,5 år mellom mitt yngste søsken og mitt eldste barn. Det går helt fint, og ser iallefall at mitt barn og mitt søsken har stor glede av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå