Gå til innhold

Uke 17++++ fortsatt kvalm, men enormt sulten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere?? Jeg må spise hele tiden pga sulten eller kvalm.. Blææ kommer til å bli stor med stor baby...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sulten selv og ja, men allikevel ikke lyst på noe, irriterende bare spise etellerannet uten egentlig ha lyst på :P

Uke 16 her :)

Gjest xbibbi
Skrevet

Er snart i uke 17 jeg også... Jeg er også periodevis ekstremt kvalm og spyr fremdeles av og til :( sulten er jeg også hele tiden huff..

Skrevet

Uke 16 her.. hvis ikke det første jeg gjør er å spise om morran blir jeg kjempekvalm og kaster opp.

Tror kroppen min prøver ekstremt på å lære meg en lekse, og jeg ikke vil samarbeide!!

Skrevet

Uke 17 her nå, og er ikke konstant kvalm lenger (heldigvis!) Men om jeg ikke spiser ofte nok, eller jeg lukter noe "ille" så kommer kvalmen sigende. Er vel et par uker siden jeg spydde nå.

Har ikke lagt på meg noe nå da, selv om jeg får i meg mer mat. Begymrer meg litt. Kan ha sammenheng med at jeg spiser ikke akkurat fet junkfood, drikker bare vann osv.

Spis jenter, er det beste mot kvalmen :-)

Skrevet

I forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Denne gangen var jeg litt kvalm rundt uke 11/12. Og de siste par ukene har det kommet tilbake. Er uke 16 nå. Eller, jeg føler meg ikke direkte kvalm, men kjenner at noe trykker mot halsen, og at jeg føler for å hoste. Om jeg tillater meg å hoste så brekker jeg meg. Merker det hvis jeg har gjort noe litt anstrengende hjemme (bøy opp og ned for å henge opp klær f.eks.), eller når mini har vært på potta og jeg må helle det i do. Tømme søpla er sambo sin jobb for tiden, for det går ikke bra....

Det hjelper å spise, så jeg spiser litt veldig ofte i løpet av en dag. Har likevel ikke gått opp i vekt da.

Skrevet

Hehehe...det er mildt sagt..j*@#!!! når det står på som verst! Her gikk det først over når jeg passerte 22 uker denne gangen.

Fremdeles sulten, men til å overleve ;) øøøh...bortsett fra vekta da....

Er forresten 26+5 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...