Gå til innhold

Brann og manglende innboforsikring :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele leiligheten er brant ned til grunn og veninna har ikke innbofors. Ikke av den grunn at hun ikke ''gadd'' eller brydde seg om det, men hadde rett og slett ikke råd..

Har alle innbo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele leiligheten er brant ned til grunn og veninna har ikke innbofors. Ikke av den grunn at hun ikke ''gadd'' eller brydde seg om det, men hadde rett og slett ikke råd..

Har alle innbo?

Bor hun i trondheim? Mange av dem som mistet leiligheten i går hadde ikke innboforsikring. Trist.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det har vi, kan ikke ta risken på å la være. Det koster oss 700 i mnd, da er vi forsikret for 2mill. Kunne trengt pengene til andre ting, men vil ikke risikere å stå uten noe om uhellet skulle være ute. Håper det ordner seg for venninnen din

Gjest @---;-
Skrevet

En innboforsikring er såpass billig at jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner ikke at noen ikke kan ha råd til det. Den koster ikke mange hundrelappene i året...

Men, litt seint å komme med moral nå. Er hun organisert gjennom jobben? Ofte har man da innboforsikring inkludert i denne kontigenten.

Surt når slike ting skjer, håper det ordner seg for henne.

Skrevet

Dette var den eneste forsikringen jeg tok meg råd til(i tillegg til bilens ansvarsforsikring), da jeg virkelig var blakk og fattig over lengre tid. Bilen måtte jeg ha pga bosted, og aldri i verden om jeg hadde turd å være uten innboforsikring.

Skrevet

Ja det har jeg. Tør rett og slett ikke la være. Og innboforsikring er noe av den rimligste forsikringen.

Du som betaler 700 i mnd? Vurdert å bytte forsikringselskap, For det var dyrt.

Skrevet

Innboforsikringen er den aller billigste jeg har hvertfall. Knappe 1000 kr i året. Så ja, det har jeg. Har også forsikring på meg, ungene, bil, reise, hus og garasje. Sinnsykt dyrt alt i alt :(

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Forsikring på bil og hus er det siste jeg vil spare på, jeg vil faktisk heller spise billig kneipbrød med poteter til middag hver dag en måned enn å ikke ha innboforsikring.

Innboforsikring til 700 kroner pr måned hørtes ekstremt dyrt ut. Det er mer enn det vi har på hele huset vårt.

Skrevet

Innboforsikring er utrolig viktig !

Vi hadde vannlekkasje og måtte rive ALT i leiligheten og bo borte i 3 mnd.

Det er desverre mange unge som ikke ser hvor viktig det er å faktisk betale de pengene og være sikre hvis ulykken først er ute.

Den følelsen du får når hele leiligheten er full av vann og tingene dine ligger og flyter, er ikke spesielt fin.. Da er det hvertfall godt å vite at det 'trossalt' bare er materielle skader og at alt blir dekt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...