Gå til innhold

Dere har så lekre legger! ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden får dere så fine brune legger? Jeg blir veldig fort brun i solen men da på alle andre steder enn på leggene - de forblir hvite.....

 

Vurderte spraytan men etter å ha lest innlegget lenger ned på siden her må jeg si at det vet jeg jammen ikke om jeg gidder - betale ca 700 kr for noe som kun varer 4-5 dager?

 

Jeg bor i Oslo og nå som sommeren er her ser jeg så utrolig mange fine brune legger - er det et lite triks jeg har gått glipp av eller?? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvbruningskrem?

 

Jeg skrubber leggene og smører de med fuktighetskrem før jeg smører et lag med selvbruning utenpå bodylotion igjen. Da blir det ikke skjoldete og brunfargen fra kremen blir ikke intens (gul), bare litt mer glød enn den naturlige fargen.

 

Du får kjøpt solpudder til kroppen også, det er veldig lekkert om du skal ut på kvelden.

Skrevet

Jeg går i shorts fra april, det hjelper ;-)

Skrevet

Legger skal ikke være brune. Fy så stygt. Hud skal være lys. Brun hud er bare harry. Ingen prøvde å få brun hud før i tiden, og i resten av verden er idealet lys hud, så man unngår solen som pesten dersom man kan.

Skrevet

Gå masse i shorts / skjørt, så blir leggene brune til slutt:-)

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal strebe etter en hudfarge som ikke er sin egen? Dette gjelder de med mørkere hud som bleker og de lysere som soler seg. Syns mennesker er penest med sin naturlige hudfarge jeg :)

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal strebe etter en hudfarge som ikke er sin egen? Dette gjelder de med mørkere hud som bleker og de lysere som soler seg. Syns mennesker er penest med sin naturlige hudfarge jeg smile.png

 

Ikke når man er blåhvit med åreknuter og blodårer som lyser lik de store elvene på verdenskartet, da blir det litt finere med en jevn brunfarge gitt ;)

Skrevet

Hvordan i all verden får dere så fine brune legger? Jeg blir veldig fort brun i solen men da på alle andre steder enn på leggene - de forblir hvite.....

 

Vurderte spraytan men etter å ha lest innlegget lenger ned på siden her må jeg si at det vet jeg jammen ikke om jeg gidder - betale ca 700 kr for noe som kun varer 4-5 dager?

 

Jeg bor i Oslo og nå som sommeren er her ser jeg så utrolig mange fine brune legger - er det et lite triks jeg har gått glipp av eller?? ;-)

å takk:) Kjekt å høre.. Eller tror kanskje ikke du mente mine melkehvite, (oops glemte å ta shaven)litt hårete korte legger. Men velger å ta det som et kompliment likevel...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal strebe etter en hudfarge som ikke er sin egen? Dette gjelder de med mørkere hud som bleker og de lysere som soler seg. Syns mennesker er penest med sin naturlige hudfarge jeg smile.png

 

Ikke når man er blåhvit med åreknuter og blodårer som lyser lik de store elvene på verdenskartet, da blir det litt finere med en jevn brunfarge gitt ;)

 

Oh yes, da føler jeg meg vakker gett...spesielt siden jeg er velsignet med røde prikker på leggene som ikke forsvinner uansett hvor mye jeg peeler og smører. En prikk for hvert hårstrå...så lekkert atte! ;)

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal strebe etter en hudfarge som ikke er sin egen? Dette gjelder de med mørkere hud som bleker og de lysere som soler seg. Syns mennesker er penest med sin naturlige hudfarge jeg :)

 

Ikke når man er blåhvit med åreknuter og blodårer som lyser lik de store elvene på verdenskartet, da blir det litt finere med en jevn brunfarge gitt wink.png

 

Hehe :) Sikker på at dere alle er nydelige likevel jeg ;) Brune, blåhvite, "åreknutete" eller ikke :)

Skrevet

HI her - så morsommer svar - ler godt her jeg sitter! ;-) Til dere som synes brune legger er så stygt, skal være så naturlige som mulig etc. etc hvorfor i all verden svarer dere? Det var ikke det jeg spurte om - he he he. Noen bare klarer ikke å la være...

 

Til 22.50 - bare hyggelig! - høres ut som vi har legger av samme type - vi får kankje prøve bodylotion og selvbruning og event. litt solpudder som første mann her foreslår - takk for tips og se etter meg med lekre brune legger i Oslo ;-)

Skrevet

Selvbruningskrem?

 

Jeg skrubber leggene og smører de med fuktighetskrem før jeg smører et lag med selvbruning utenpå bodylotion igjen. Da blir det ikke skjoldete og brunfargen fra kremen blir ikke intens (gul), bare litt mer glød enn den naturlige fargen.

 

Du får kjøpt solpudder til kroppen også, det er veldig lekkert om du skal ut på kvelden.

 

Takk for tipset - skal prøves ;-)

Skrevet

Hehe... Tja, du kan jo kjøpe feks dove sin fuktighetskrem med bare litt selbruning i... Den bygger gradvis farge slik at du selv kan bestemme hvor brun du blir på en måte...

 

Jeg er også flau over mine legger. Jeg ser ut som en guttunge... Jeg er ikke hårete eller sånn, men ordentlig klossete... Alltid blåmerker, skrubbsår, arr..... :P

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal strebe etter en hudfarge som ikke er sin egen? Dette gjelder de med mørkere hud som bleker og de lysere som soler seg. Syns mennesker er penest med sin naturlige hudfarge jeg smile.png

 

Ikke når man er blåhvit med åreknuter og blodårer som lyser lik de store elvene på verdenskartet, da blir det litt finere med en jevn brunfarge gitt wink.png

 

Oh yes, da føler jeg meg vakker gett...spesielt siden jeg er velsignet med røde prikker på leggene som ikke forsvinner uansett hvor mye jeg peeler og smører. En prikk for hvert hårstrå...så lekkert atte! wink.png

 

Hihi. Slutt å peel ;) Smør på med god krem, finnes mange tips på nettet.

Men med slik hud gjør du bare vondt verre med peeling leste jeg.

Har samme problemet selv serru ;)

Skrevet

Som flere sier, selvbruning er en genial ting, og på leggene er det sjelden jeg får skjolder, uansett hvor raskt jeg smører inne. Jeg bruker en selvbruning fra L'oreal, sublime bronze (pumpeflaske). Jeg har sverget til den i snart 10 år nå tror jeg. Den lukter godt til selvbruning å være, den er billig (ca. 159 kr) og den gir en flott brunfarge. Den kan skjolde litt på armene spesielt hvis man ikke er nøye med å la det tørke før man beveger armene overalt. Ellers har jeg faktisk aldri opplevd noe særlig med skjolder med den. Viktig å smøre på nyvasket hud og ved første smurning bør man ha skrubbet huden med peeling først. Smør gjerne med en bodylotion, og særlig på tørre partier. Da blir fargen mer jevn. Ikke bestandig jeg gjør det hvis jeg vil ha mest mulig farge med en gang, og det går som regel fint.

Bruker denne kremen også til ansikt på vinter. Syns den er kjempebra og jeg ser solbrun og fin ut. Blir heller aldri skjolder i ansiktet, så lenge man husker å smøre halsen også ;)

 

Også må man ikke være redd for å blotte leggene på våren. Det er kjipt de første gangene, men det må til om man skal få grunnlaget. Men med selvbruning går det helt fint å blotte leggene når som helst :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man skal strebe etter en hudfarge som ikke er sin egen? Dette gjelder de med mørkere hud som bleker og de lysere som soler seg. Syns mennesker er penest med sin naturlige hudfarge jeg smile.png

 

Ikke når man er blåhvit med åreknuter og blodårer som lyser lik de store elvene på verdenskartet, da blir det litt finere med en jevn brunfarge gitt wink.png

 

Oh yes, da føler jeg meg vakker gett...spesielt siden jeg er velsignet med røde prikker på leggene som ikke forsvinner uansett hvor mye jeg peeler og smører. En prikk for hvert hårstrå...så lekkert atte! wink.png

 

Hihi. Slutt å peel ;) Smør på med god krem, finnes mange tips på nettet.

Men med slik hud gjør du bare vondt verre med peeling leste jeg.

Har samme problemet selv serru ;)

 

Hehe ja peeling har jeg gitt opp for lenge siden. Har veldig tørr hud, så smører etter hver dusj. Får vel bare leve med det ;)

Skrevet

HI her - så morsommer svar - ler godt her jeg sitter! ;-) Til dere som synes brune legger er så stygt, skal være så naturlige som mulig etc. etc hvorfor i all verden svarer dere? Det var ikke det jeg spurte om - he he he. Noen bare klarer ikke å la være...

 

Til 22.50 - bare hyggelig! - høres ut som vi har legger av samme type - vi får kankje prøve bodylotion og selvbruning og event. litt solpudder som første mann her foreslår - takk for tips og se etter meg med lekre brune legger i Oslo ;-)

 

Sa ikke at det var stygt og mente ikke å være ekkel eller noe... Jeg kunne ikke vite HVA du mente med lekre legger siden det var alt du skrev, og siden jeg liker mine så følte jeg for å svare ;)

Skrevet

HI her - så morsommer svar - ler godt her jeg sitter! ;-) Til dere som synes brune legger er så stygt, skal være så naturlige som mulig etc. etc hvorfor i all verden svarer dere? Det var ikke det jeg spurte om - he he he. Noen bare klarer ikke å la være...

 

Til 22.50 - bare hyggelig! - høres ut som vi har legger av samme type - vi får kankje prøve bodylotion og selvbruning og event. litt solpudder som første mann her foreslår - takk for tips og se etter meg med lekre brune legger i Oslo ;-)

 

Sa ikke at det var stygt og mente ikke å være ekkel eller noe... Jeg kunne ikke vite HVA du mente med lekre legger siden det var alt du skrev, og siden jeg liker mine så følte jeg for å svare wink.png

 

Alt i orden, skjønner det men nå var det vel fine brune legger jeg spurte om ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...