Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Når man bestiller resept og får e-resept, kan den "oppbevares" lenge på apoteket da?? Jeg fikk en tilsendt på apoteket mandag denne uka, men trenger ikke medisinen enda... Går det greit at den ligger i databasen der noen uker, eller er det en hente-frist?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ingen hentefrister på verken normale resepter eller e-resepter
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er ikke sikker, men jeg har en elektronisk resept som skal gi meg stoffskiftemedsiner for et helt år. Skal kunne hente ut totalt 4 ganger på den tror jeg. Regner med at din ogå "holder" ei stund da
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Jeg vet jo at resepter er gyldige i 1 år med mindre annet er nevnt, så akkurat det regner jeg med gjelder for denne og. Bare tenkte på om det var en slik greie med å hente første gang innen så å så lang tid Alt man skal lure på, altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå