Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har bilde av min nydelige pus som profilbildet... verdens nydeligste...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Bilde, ikke bildet! Et bilde, bildet, bilder, bildene. En av de verste stavefeilene jeg vet om, ser den stadig på Facebook: "Så fint bildet!" Grøss!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Lite å gjøre "Frk Wannabe" norsklærer 22:23? Så fine pusekatter. jeg aner ikke hvordan jeg laster ned, men min pusekatt er hvit, grå og svart med tigerstriper:) Verdens herligste pelsdott:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Sliter med nedlasting jeg også, men jeg har en bengalkatt - vakker som juling!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har bilde av min nydelige pus som profilbildet... verdens nydeligste... Skjønner ikke hvorfor jeg hang på den t en på slutten. Skulle være profilbilde, ikke profilbildet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Hi, ikke noe å bry seg om ALLE til og miss perfekt som slag drittkomentaren over kan skrive feil (selv om h*n ikke innrømmer det). Herlighet hvem bryr seg om at det kom en ekstra "t" med på overskriften, det er kun folk med fritidsproblemer som henger seg opp i slike ting:D
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Lite å gjøre "Frk Wannabe" norsklærer 22:23? Så fine pusekatter. jeg aner ikke hvordan jeg laster ned, men min pusekatt er hvit, grå og svart med tigerstriper:) Verdens herligste pelsdott:) Lektor i norsk, faktisk, ikke wannabe Og mine elever på 16 vet utmerket godt at det staves "bilde" i entall!
silje1989 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2012 Lite å gjøre "Frk Wannabe" norsklærer 22:23? Så fine pusekatter. jeg aner ikke hvordan jeg laster ned, men min pusekatt er hvit, grå og svart med tigerstriper:) Verdens herligste pelsdott:) Lektor i norsk, faktisk, ikke wannabe Og mine elever på 16 vet utmerket godt at det staves "bilde" i entall! jaggu flink lærer du er ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå