Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Min sønn begynner å få langt hår, det kan bli skikkelig bustete og henge over ørene. MEN, det er så veldig tynt. Han har fortsatt litt sånn avslitte flekker på sidene og bak... Går det ann å klippe ham hos frisøren, eller blir det bare rart? Han har liksom ikke nok hår til det enda føler jeg, men samtidig er det han har litt for langt. Men han er søt når han er bustete da:)
It's all about me Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Ser ikke at det er noe i veien for å klippe han hos frisøren hvis du vil bruke penger på det. Men det er like enkelt å ta det hjemme med maskinen selv.
Blabb00 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor bruker du ikke maskinen? Da blir det i det minste jevnt.. Og håret vokser jo ut fort som fy uansett..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Kan sikkert klippe hos frisør, men det er jo ganske dyrt da.. ville heller tatt saksen selv, eller hørt om det er noen venninner, eller familiemedlemmer som kan klippe. Her ble han klippet hos frisør når han var 18mnd. Hadde klippet han hjemme fra 3mnd. men da hadde han så masse, og det meste hadde blitt mer ordentlig hår og jeg kan ikke klippe egentlig.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Ser ikke at det er noe i veien for å klippe han hos frisøren hvis du vil bruke penger på det. Men det er like enkelt å ta det hjemme med maskinen selv. Med maskinen? Men da blir det sånn veldig veldig kort gjør det ikke?
It's all about me Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Ser ikke at det er noe i veien for å klippe han hos frisøren hvis du vil bruke penger på det. Men det er like enkelt å ta det hjemme med maskinen selv. Med maskinen? Men da blir det sånn veldig veldig kort gjør det ikke? De kan da stilles inn i mange lengder de.
Lettie Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Jeg bare klippet det med saks selv jeg.. Men sikkert ikke noe problem å gjøre det hos frisør heller om du gidder å betale jeg gikk først til frisør når babyhåret ble erstattet med "voksenhår"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå