Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har en litt fortvilet og nokså delikat sak. Mannen min har funnet ut at han liker anal stimuli under munnsex, både med finger og anal dildo. Jeg gjorde dette for han en gang, men jeg likte det ikke. Nå spør han etter dette ofte, og jeg vrir meg unna hver gang. Jeg er omtrent redd for sex fordi jeg er redd han kan spørre om dette. å uff, liker det så lite. Isj! Her om dagen sa han at han hadde lånt en vibrator av meg for dette formålet - men at han selvsagt hadde vasket den etterpå. Jeg sa ikkenoe om dette for jeg ville ikke gjøre han flau, men synes det er nokså kvalmt. Jeg kommer absolutt aldri til å bruke den igjen. I mitt hode er det ikke normalt å byttelåne slike ting. Men jeg vet han er kjempeflau over dette - han viser meg stor tillit som betror meg noe sånt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg orker bare ikke tanken på det, mister all tenning og vel så det bare av tanken, uansett hvor moderne og alminnelig dette har blitt. Har aldri vært borti menn som liker sånt før. Hva hadde du gjort?
LuksusLiv Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hadde mannen min putta min dildo i rumpa på seg selv så hadde jeg blitt forbannet! Og jeg forstår at du syns det er fysj, jeg hadde heller ikke klart å tenne på noe sånt. Jeg hadde nok vært ærlig med mannen, jeg presser meg ikke til å gjøre ting i senga som jeg føler er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg tror at jeg ville forsøkt å være ærlig og sagt på en ordentlig måte at jeg ikke tenner på det og så har jeg gitt han den vibratoren han hadde brukt og sagt at det kunne han gjøre på egen hånd.... Det er vel lettere sagt enn gjort å ta opp noe sånt, men det er viktig for forholdet at du er ærlig om dette! Han vil jo helt sikkert heller ha sex med deg uten anal stimuli enn ikke sex i det hele tatt slik som det kan bli hvis du ikke sier noe...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 VELDIG mange menn liker slikt.. Man skal ikke gjøre ting man ikke er komfortabel med, uansett - så da får du ta praten med ham.
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Jeg hadde vært rørt over tilliten mannen viste meg, og om jeg etter å ha prøvd å oppfylle ønsket hans fremdels ikke syns det var ok, så hadde jeg hvertfall gitt uttrykk for at jeg fant det helt greit at han tilfredsstilte seg selv på den måten. Du kan jo si at han kan beholde den vibratoren for sitt formål, men at du ikke syns at han skal ta andre ting fra deg uten å spør. Det at du ikke finner det pirrende og derfor ikke ønsker å være med på analsex er like ok som at han nyter det og ønsker å oppleve det - om enn "på egen hånd".
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Av og til kan man faktisk venne seg til ting for den andre partens skyld, ja til og med like det etterhvert. Spesielt om det er noe som betyr mye for den andre, og som kanskje har krevd mye tillit for å ytre ønske om. Men jeg vet at det jeg sier nå har massiv motstand her inne, så vær så god; skyt meg!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Hva i alle dager er problemet med å gi mannen litt nytelse ved å la ham få en finger i rompa mens du suger ham? Herregud, bruk hanske eller vask deg etterpå. Trist om man skal leve et helt liv i et forhold med et menneske som ikke er villig til å gi deg det du ønsker seksuelt når det ikke er værre enn en finger i rompa.
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Du hadde vært rørt? Oj! Ja, det hadde jeg faktisk. Om han hadde tatt opp en sak, uansett hva det gjelder, som er viktig for han, men som han kunne forvente motstand mot, så hadde jeg satt stor pris på at han viste meg den tillit å fortelle om sine innerste ønsker og lyster. Jeg hadde tatt det som et tegn på at han stolte 100 % på meg - og det hadde rørt meg, ja...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Det er faktisk svært vanlig at endel menn liker stimulering der bak, fordi det er utrolig mange nervetråder der og det hos mange styrker orgasmen. Spesielt stimulering av prostatakjertelen kan gi voldsom nytelse hos mange menn. Så jeg håper ikke du synes mannen din er ekkel eller unormal i seg selv, for det er han ikke. Dog forstår jeg det jo dersom dette ikke er noe for deg, noen ting liker man bare ikke på den seksuelle arenaen, sånn er det bare. Hvis det byr deg imot, og du absolutt ikke orker å "bidra" til hans nytelse på denne måten, må du bare si det slik det er. Si til ham at du er ukomfortabel med dette, og at han om han ønsker stimulering der bak under sex, får han sørge for det selv.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 En finger i rumpa under oralsex/munnsex er jo en ting, men når det øker opp til dildo/vibrator, så tror jeg nok jeg hadde meldt meg ut. Forklar han rolig at det er helt ok at han liker dette, men at du føler at du mister lysten til sex, fordi du finner det unormalt for deg. Si han kan få vibratoren din, så kan han gjøre det med en håndjobb selv når han skulle føle for det, men ikke be deg om å gjøre det. Man skal jo ikke måtte tvinges til noe man ikke liker. Samboeren her tenner på å skulle gi meg oralsex, men jeg synes ikke noe om dette når det kommer til menn, så jeg har sagt ifra at det er ikke noe for meg, og han presser meg ikke til det, så lenge jeg fortsatt føler det er ok å gi han oralsex. Nei, det er nok bedre at du tar en prat med han, start samtalen med at du føler det er veldig trygt og godt at han kan komme til deg og fortelle om noe så privat, for de fleste menn som liker slikt, forteller det ikke med en lett mine, og du føler deg beæret av det, men... (Du ser tegninga, vær posetiv om det først, før du forteller at dette ikke er for deg)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #12 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har det vel som deg på dette området - det ligger ikke for meg, jeg greier ikke med min beste vilje å like det. Som flere sier så ta det opp med ham på en ordentlig måte, og si at han kan gjøre det for seg selv. Ang. den dildoen.... bare å vaske den er ikke bra nok, så viktig å for mannen å forstå at du f.eks. kan få infeksjon i urinveiene eller skjeden om du hadde brukt den etter at han har brukt den "der bak". La ham beholde den og så skaffer du deg en ny som han vet han ikke kan bruke. Synes det er bra at du prøvde å tilfredsstille ham, men liker du det ikke så skal du ikke fortsette med det!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #13 Skrevet 17. juni 2012 Enig med de som sier at det må være like akseptabelt at han liker å bli stimulert der bak, som at du synes det er "isj". Det ER faktisk ganske vanlig blandt menn, og personlig synes jeg det er sexy. Men man har ulike preferanser, så dette må dere snakke om og finne ut hvordan dere skal løse slik at begge parter blir sånn nogenlunde fornøyd.
rytme Skrevet 17. juni 2012 #14 Skrevet 17. juni 2012 Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig å si ifra, når han har vist det slik tillit. Du ønsker jo at han skal fortsette å fortelle om ting han liker i fremtiden også, ikke sant? Jeg tror jeg ville lagt vekt på noe sånt: At du alltid har syns det har vært pirrende med munnsex tidligere og liker å gjøre det for han, men at det nå ble litt ubehagelig. Menn liker jo gjerne å tenke at vi jenter også synes det er driiitdigg å gi en blowjob, ikke sant? Så kanskje han tenker at han syns det er bedre å få munnsex når han vet at du også liker det enn når han tenker at du ikke synes det er noe særlig. ... kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå