Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Gutten min som går i 1.klasse, nekter å dra på skolen, var hysterisk før han sovnet pga at det er skoledag igjen i morgen. Snakket litt om at det var kun 2 skoledager igjen, og at tirsdagen er en kosedag med godteri og brus. Grunnen er vist at det er en annen unge som er slem (han er det mot alle..), og at han selv ikke får gjøre det han selv vil.., er litt usikker på det siste om han mente sånn generelt eller om det var pga den andre ungen..! Det er som sagt bare 2 dager igjen, hadde dere villet ringt å snakket med lærer, eller bare la de dagene gå, og ta det til høsten om han da nekter like mye?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hadde tatt en telefon til læreren i kveld... Har nettopp vert gjennom en mobbesak med datteren min. Greit å ha et tett sammarbeid til læreren. Eventuelt ring foreldrene til denne gutten.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Hmmm.. Tror kanskje jeg ville snakket med lærern for å høre hva som kan bli gjort neste år, og hvordan det blir.. Slik at dere igjen kan fortelle gutten hva som skjer. Dumt om han går å gruer seg hele sommeren pga skolestart og denne andre gutten.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 HI her. Tenker også på å ringe i morgen tidlig. Har ringt flere ganger i det siste, så blir så usikker, liker ikke å ringe å mase "hele tiden". Har da vært pga at han kom hjem når han skulle på sfo, og en del andre ting. Gutten min var også slik før de hadde ei stor forestilling alle på småtrinnet, måtte gjøre en avtale med lærer slik at han slapp å si noe på scenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå