Gå til innhold

Ul i morgen!!!!


1h11h1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig spennende!!! Jeg skal på fredag, 7+1 da jeg også ;)

krysser fingrene for oss begge!! Hold oss oppdatert da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Men jeg må bare spørre, jeg skal på UL da jeg er 6+2, har dere barnefaren med? Tenker siden det er en vaginal undersøkelse.. Barnefar har lyst å være med, men vet ikke om det er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vente en hel uke på ultralyd enda, tiden går så sakte! Jeg blir 7+3 mandagen jeg skal på ultralyd og barnefaren ska l være med! :)

 

Lykke til i morgen, hold oss oppdatert da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far må da være med,dersom resultatet ikke er bra er det jo godt å ha med seg noen. De fleste fødsler er jo også vaginale.... Hi hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du plasserer han ved hode ditt før du setter deg i stolen å skrever, slipper han å stirre deg rett inn, å dere får begge være med på opplevelsen, uten at det føles ubehagelig for deg;) Lykke lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på tidlig UL. Hadde med samboeren min. Først snakket vi med gynekologen, også gikk jeg bak ett forheng for å kle av meg og satt meg i stolen. Gynekologen ordnet og gjor klar, og når hun fikk bilde opp på skjermen ropte vi inn samboeren min.. Jeg hadde på meg en litt lang tunika slik at jeg fikk dekke meg til litt der jeg lå. Han stilte seg ved hodet mitt (som han også hadde fått beskjed av meg om å gjør på forhånd), og vi fikk se den lille på skjermen :)

Det gikk supert, og samboeren min ble helt satt ut når han fikk se den lille og høre hjertet slå. At jeg lå der naken fra livet og ned brydde han seg overhode ikke om, og jeg forklarte han det på forhånd før vi dro så han var forbredt på den biten ;)

Lykke til på UL folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på onsdag, da er jeg 7 + 0, og jordmora som jeg skal til sa at hun tar utvendig ul på tidlig ul og at det pleide å gå bra, men hvis ikke kunne hun og ta innveldig. Så da satser jeg på utvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidlig UL på fredag, er så spent! Barnefar skal selvfølgelig være med:) Er bare 5+6 i dag, er kanskje tidlig, men håper småen synes da allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...