*Lissi* Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Og trenger tips til fine byer vi kan reise. Har hørt Praha skal være en veldig fin by. Noen med andre anbefalinger?
Amygdala84 Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Spørs når på året dere skal dra? Personlig synes jeg Praha er litt for turistifisert - foretrekker heller Riga eller Krakow (hvis dere absolutt skal østover). Ellers er Lisboa og Roma noen fantastiske byer som passer ypperlig for kjærestehelg.
LuksusLiv Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Barcelona var utrolig fint. Mannen har vært i Praha og kunne godt tenke seg å ta meg med dit en gang.
geitemarken Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Vi var i Krakow nettopp på kjærestetur og det var en helt fantastisk by å besøke. Jeg reiser gjerne dit igjen. Du kan velge å slappe av i bakgårdskafeer eller besøke masse historiske plasser. Shoppingen synes jeg også var bra. Anbefales:)
*Lissi* Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2012 Riga har jeg også hørt mye fint om :-) Snakket ed noen som var i Roma for en stund siden, og de likte ikke byen....
Berta_78 Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Kommer jo litt an på hva dere liker! Historie? Kultur? Shopping? Natur? Romantikk? Pulserende storbyfølelse? osv osv.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har vært i endel storbyer i Europa, men ingenting slår Barcelona etter min mening. Den byen har alt jeg ønsker
*Lissi* Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2012 Kommer jo litt an på hva dere liker! Historie? Kultur? Shopping? Natur? Romantikk? Pulserende storbyfølelse? osv osv. Natur er ikke så viktig, men shopping er et must. Og selvsagt romantikk er viktig på en slik weekend. Sist var vi i Dublin Veldig koselig by det også.
*Lissi* Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2012 new york Dit vil vi gjerne engang, men nå tenkte vi bare en weekendtur... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå