Gå til innhold

Noen her som har tatt mye spraytan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en sommerfest om to uker og lurer på litt om dette. Har tatt det en gang før, men det er leeenge siden, og jeg elsket resultatet!

Festen er på lørdag, går det bra å ta den på lørdag formiddag da eller bør jeg ta den 1-2 dager før?

Blir det tatt i ansiktet også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spraytan kan bli bra, og det kan i noen tilfeller bli det stikk motsatte! =/

viktig å ha peelet hele kroppen (+ ansiktet) først, sånn at fargen blir jevn. Både kropp og ansikt blir tatt, anbefaler deg IKKE spraytan hvis du har mange dype linjer på halsen, da disse som oftest blir hvite og resten av deg blir brun =/

Du må ta spraytan dagen før og dusje etter 8 timer...da går alt det overflødige av, og fargen blir som regel jevn og fin..så lenge du har vært flink å latt være å klø deg eller lage denne linjen som kan oppstå på halsen hvis du har noen kilo ekstra.

VIKTIG: Ikke bruk parfyme eller andre sterke stoffer på huden i dagene FøR og etter du skal ta spraytan, da blir det ofte skjolder.

Skrevet

Jeg tenker å gjøre det på salong, men det skjønte du kanskje :)

HI

Skrevet

Jeg har og tenkt å gjøre dette, har faktisk aldri gjort det før... hva koster det? Og hvor lenge holder fargen?

Skrevet

Hvor jeg skal ta det koster det 600 og varer litt under en uke bare. Men det funket som bare det, ble så fin atte. Men husker ikke om det var ansiktet også, så det lurer jeg på :)

HI

Skrevet

Jeg har tatt det en gang, og ble kjempefornøyd. Men ville aldri tatt det samme dag som en evt fest, det smitter en del av de første par dagene. Anbefaler 2 dager før. Tok i ansiktet også, jeg ble gylden, naturlig brun. :)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg har gjort det en gang, og det så faktisk ganske bra ut! Var redd for å bli "gul" i huden, men så bare utrolig brun og fin ut.

Skulle i bryllup på lørdagen, og tok det da torsdag. Fargen holdt fint gjennom hele helgen, men hvis jeg husker riktig begynte den å gå litt av mandag. Litt kjedelig når den går av, fordi da ser det litt rart ut. Så sørg for at du ikke skal noe viktig rett etterpå :)

Skrevet

Men blir det tatt i ansiktet også? Og kan man opprettholde fargen ved å bruke selvbruning når spraytanen begynner å gå bort?

Skrevet

Jeg har gjort det en gang, og det så faktisk ganske bra ut! Var redd for å bli "gul" i huden, men så bare utrolig brun og fin ut.

Skulle i bryllup på lørdagen, og tok det da torsdag. Fargen holdt fint gjennom hele helgen, men hvis jeg husker riktig begynte den å gå litt av mandag. Litt kjedelig når den går av, fordi da ser det litt rart ut. Så sørg for at du ikke skal noe viktig rett etterpå :)

Hei :-) Holder det virkelig bare en 3-4 dager? Jeg har heller aldri tatt spraytan før men har brukt selvbruningskrem og det har da virket ihvertfall ca 2 uker....

Skrevet

Du må ta det i ansiktet også ja, ellers blir det nok veldig rart! Og nei, tror ikke det er mulig å opprettholde fargen særlig lenge. Den sitter jo kun på det ytterste hudlaget, og blir blant annet svettet bort eller gnidd bort av f.eks BH`en.

Skrevet

Hei :-) Holder det virkelig bare en 3-4 dager? Jeg har heller aldri tatt spraytan før men har brukt selvbruningskrem og det har da virket ihvertfall ca 2 uker....

Fikk høre at den kunne vare opptil 1 uke, men min begynte å gå av før den tid. Men du kan jo være mer heldig enn meg :)

Skrevet

Syns det er finere å være blek jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...