Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Leser OFTE her inne om andres umulige barn, samtidig som det presiseres hvor snille og greie deres egne barn er. Klarer dere og se de negative sidene til deres egne barn, for ingen barn eller voksen er perfekte. Selv har jeg null problem med og se mine barns dårlige sider, jobber jo som en helt for og plukke disse av dem, men jommen kan de være umulige til tider.
*Sammy* Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Så ingen vinger på de når de kom ut, og har heller ikke sett at de har grodd englevinger eeterpå heller Så ja klart, mine er ikke perfekte, ei heller jeg
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Selvsagt. Føler jeg har et ganske realistisk bilde av barna mine på både godt og ondt. Om noe er jeg nesten for flink å se det negative også Neida, men jeg vet godt hva som er deres negative sider, og selvsagt hva som er deres positive sider.
3 er nok! Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 ja, det klarer jeg. Men det kan jo hende andre ser fler negative sider enn det jeg selv gjør. Når det er sagt vet jeg også at jeg ser mitt barn mest, derfor ser jeg også fler av deres positive sider, så jeg utelukker derfor ikke at andre barn jeg kan se på som "drittunger" også er like gode, snille og omsorgsfulle som mine:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Nei.., barna mine har ingen negative sider, så det er ikke noe å se etter.. Lik moren sin kan man si!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Å jada! Vet dessverre ogsÅ hvor de har arvet endel av tingene fra SÅ her er verken smÅ eller store perfekte gitt!
klg,2 boys now:) Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Fikk fortalt engang av ei venninne at det var så greit med meg for jeg visste at jeg hadde en drittunge(:-( ) Men ja jeg ser de negative sidene deres
Magia Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Jeg ser de negative sidene, men mest i lys av hva som er slitsomt for meg. F eks er det å være sta fryktelig slitsomt når ungen ikke vet sitt eget beste, men egenskapen i seg selv trenger ikke være negativ. Han er også redd for fremmede, og det kan være slitsomt om vi f eks skal i svømmehallen og han klamrer seg til meg og hyler så vi ikke klarer å skifte eller dusje. Samtidig er det bra å være skeptisk til ukjente. Så jeg vet ikke jeg.. Mulig han er for liten til å ha skikkelige negative sider..
LuksusLiv Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Ja, jøss! Klarer faktisk av og til å se mine egne negative sider til og med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå