Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Missforstå meg rett, jeg er veldig glad på hennes vegne, men hun er et mareritt å være sammen med i graviditeten og det første halve året av barnets liv. Uansett hva vi snakker om så vinkler hun det til at vi ender opp med å snakke om babyen i magen. Og da mener jeg uansett hva vi snakker om! Det er MEG MEG MEG MEG i godt over ett år og det er sååå slitsomt. Nå har hun visst om graviditeten i tre uker og det er kun snakk om det! Vi kan sitte å snakke om et eller annet, så avbryter hun meg å ta seg på magen: "ååååå tenk at det ligger en liten baby her inne" JEG BLIR GAAAAL!!! Vi skal liksom på jentetur sammen i august og det eneste vi kommer til å prate om er hennes graviditet, hele turen. Hva skal man gjøre?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 kan du ikke si det til henne da? at du synes det blir litt mye baby snakk? hvis hun er en god venninde vil hun forstå... si at du skjønner at hun er lykkelig, men at du ikke er i "babymodus" nå...
Appelsindyret Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 har hun mange barn fra før? Kan jo hente at det blir anderledes denne gangen? Jeg er helt annerledes i denne graviditeten enn det jeg var med førstemann
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Hun har to fra før og det virker som om det blir verre for hver gang. Hun sier selv at det hun elsker mest med å gå gravid er all oppmerksomheten hun får, men det er ikke rart hun får så mye oppmerksomhet når hun selv snakker om det heeeele tiden!
3 er nok! Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Si det til henne. Jeg hadde heller ikke orket å dra på tur med en som bare snakket om graviditet og baby hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg syns det er veldig koselig innimellom å dele denne gleden med henne, men jeg har begynt å grue meg til denne turen nå! Det blir så slitsomt, det er liksom ingen grense på hvor mye hun skal ta dette opp. Når vi sitter å prater hele gjengen så holder hun også på slik... HI
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Hun har to fra før og det virker som om det blir verre for hver gang. Hun sier selv at det hun elsker mest med å gå gravid er all oppmerksomheten hun får, men det er ikke rart hun får så mye oppmerksomhet når hun selv snakker om det heeeele tiden! Hun høres rimelig spesiell ut, hun venninnen din...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 hun er veldig oppmerksomhetsyk! Og det er slitsomt. Husker da vi var yngre og var på ferie sammen. Jeg fikk for kanskje første gang mest oppmerksomhet fra noen gutter vi møtte, dette syns hun ikke noe om og avsluttet kvelden.. Sjarmerende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå