Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere ser en veldig overvektig mamma med overvektige barn, hva tenker dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

At sosial arv er noe herk, men at det aldri er for sent å gjøre noe med det.

Skrevet

Herregud så mye man skal tenke i dag da.

Jeg blir jo helt stressa av hvordan enkelte av dere studerer og analyserer folk dere går forbi på gata.

Og nei, mine barn er langt fra overvektige.

Skrevet

Jeg blir trist på vegne av barna :(

Jeg var som barn overvektig så jeg vet hvordan det er og det var mye vondt tilknyttet det å være et overvektig barn og å gå inn i tenårene som overvektig.

Skrevet

Da tenker jeg stakkars barn som har fulgt i morens fotspor. Og at moren burde vite bedre enn å overfore ungene slik at de blir sånn som henne. Faktisk omsorgssvikt å utsette barna sine for helseskade.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Huff, søndag er virkelig ikke dagen å tenke på.

I dag tror jeg at jeg kunne møtt julenissen i bermudashorts og bdsm-maske uten å tenke stort over det.

Skrevet

Ofte tenker jeg stakkars barn, og at foreldrene burde gi de sunnere mat/aktivisere dem.

Men, på den andre side vet jeg også at det kan ligge andre ting bak. Jeg har flere barn og det nest eldste (15 år) er kraftig bygd. Er mye overvekt på farens side. Hun spiser normalt og trener 2 til 3 ganger i uken. Hun har lett for å legge på seg ser det ut til. Søsteren på 13 år er helt motsatt; syltynn og uten former. Kan spise det meste uten å legge på seg.

Skrevet

Tenker omsorgssvikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...