Gå til innhold

Kan jeg ta opp dette med styreleder i sameiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg høre at det hadde vært en del negative reaksjoner og prat av enkelte i sameiet rundt at jeg og mannen skal ha et barn til. Vi bor i firemannsbolig og er til sammen tolv enheter. Jeg vet ikke hvem som startet opp dette samtaleemnet og hva som har blitt sagt, men det har tydeligvis vært noe snakk om oss. Jeg blir ikke lei meg, men irritert. Dette er jo voksne mennesker, som tydeligvis ikke tør å si noe direkte til oss. Jeg har lyst til å konfrontere de med dette, men vet ikke sikkert hvem som prater selv om det ikke er så mange å velge i. Jeg har jo kun mine mistanker, og vet ihvertfall hvem jeg kan utelukke. Altså, vi har bare et barn fra før, det er da ikke som om vi har en hel barnehage. Og barnet vi har er ikke to år en gang, så det er ikke som om h*n bråker eller leker i andres hager e.l. for han er jo alltid under oppsyn når h*n er ute.

Kan jeg ta opp dette med styreleder i sameiet? Hun kan godt være en av de som har pratet om dette for alt jeg vet, men jeg vil ikke ha det sånn. Hvis det er noe som plager disse menneskene så syns jeg de kan komme og ta det opp med oss, isteden for å prate om oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt at naboene snakker sånn, men jeg tenker at der ikke er noen sak for styrer.

Skrevet

Kjipt at naboene snakker sånn, men jeg tenker at der ikke er noen sak for styrer.

Enig. Baksnakking finner man over alt, uten at man skal involvere styrere i det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...