Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninnegjengen skal på tur i sommer, en langhelg i Praha. Vi skal bo i en leilighet alle sammen.

Hvis det var du som skulle være med på tur, hadde du syns det var morsomt/koselig hvis jeg hadde ringt hotellet på forhånd og ordnet med champagne, frukt og sjokolade til rommet ved ankomst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :) God start på turen :)

Skrevet

Kjempekos! :D

Skrevet

Så lenge du hadde betalt for det så.

Skrevet

Jeg og venninnegjengen skal på tur i sommer, en langhelg i Praha. Vi skal bo i en leilighet alle sammen.

Hvis det var du som skulle være med på tur, hadde du syns det var morsomt/koselig hvis jeg hadde ringt hotellet på forhånd og ordnet med champagne, frukt og sjokolade til rommet ved ankomst?

 

Jaaaaa

Skrevet

Ja, så klart er det jeg som betaler for det :)

HI

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det hadde jeg blitt kjempeglad for :)

 

For en hyggelig tanke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...