Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg og venninnegjengen skal på tur i sommer, en langhelg i Praha. Vi skal bo i en leilighet alle sammen. Hvis det var du som skulle være med på tur, hadde du syns det var morsomt/koselig hvis jeg hadde ringt hotellet på forhånd og ordnet med champagne, frukt og sjokolade til rommet ved ankomst?
Serepta Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Jeg og venninnegjengen skal på tur i sommer, en langhelg i Praha. Vi skal bo i en leilighet alle sammen. Hvis det var du som skulle være med på tur, hadde du syns det var morsomt/koselig hvis jeg hadde ringt hotellet på forhånd og ordnet med champagne, frukt og sjokolade til rommet ved ankomst? Jaaaaa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Ja, så klart er det jeg som betaler for det HI
Gjest Heartbroken Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Det hadde jeg blitt kjempeglad for For en hyggelig tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå