Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 En armkrok å krype inn til når kvelden kommer, en å planlegge ferieturer med, en å sitte ute sammen med og snakke med på koselige sommerkvelder, en farsfigur til barna mine, en å kjøpe/pusse opp hus/leilighet sammen med, en å dele gleder og sorger med, en som gjør at jeg føler meg elsket og ikke så forbanna ensom som jeg er nå om kvelden etter barna er lagt. Sitter bare å klemmer desperat på en pute. Ikke kommer jeg meg ut uten barna heller, så en mann kan jeg bare glemme å få med det første. Men men... Jeg slipper iallefall å plukke opp sure sokker!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Hvis du melder deg inn på nettdatingstjeneste, slik jeg gjorde (også aldri avlastning i forhold til unger) og inviterer folk på date etter ungenes leggetid, så trenger du ikke å gå flere år uten mann. Her er det planlagt giftemål og flere barn etterhvert, men det så like mørkt ut for meg også. Og pass deg for alle hurraregnbuedritende single som har masse avlastning og eeeeelsker å være fri og single og pule på dem de vil til enhver tid , og synes at du også burde gjøre det. Tro meg, fikk høre det samme da jeg bare hintet om at jeg savnet en mann. lykke til med jakten!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 du snakker jo som om du er meg du;) Nr 2-mener du at du inviterer folk hjem til deg da etter barna er lagt?Jeg har ikke barnevakter, men er heller ikke interessert i å ha hjem mennesker jeg ikke kjenner- da blir det litt vanskelig. Er omtrent aldri med på noe sosialt heller- så forventer vel ikke å møte noen heller..men det kunne jammen vært hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 du snakker jo som om du er meg du;) Nr 2-mener du at du inviterer folk hjem til deg da etter barna er lagt?Jeg har ikke barnevakter, men er heller ikke interessert i å ha hjem mennesker jeg ikke kjenner- da blir det litt vanskelig. Er omtrent aldri med på noe sosialt heller- så forventer vel ikke å møte noen heller..men det kunne jammen vært hyggelig! Etter at du har pratet med noen i et par måneder ¨på nett og møtt ham ute på cafe, som i lunsjpause på jobb, ser jeg ikke noen betenkeligheter ved å invitere ham hjem. Du inviterer vel naboer og mødre til andre barn i barnehagen uten å kjenne dem ut og inn i mange år? Ikke noe mer skummelt med en mann du har blitt ordentlig kjent med på forhånd heller. Lykke til .)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #5 Skrevet 17. juni 2012 Det gjør jeg også... Barnet mitt er ikke kommet enda, og er livredd for å ende opp singel resten av livet. Var singel 6 år før jeg traff barnefaren som jeg var sammen med i 2 år før han fikk panikk og stakk når han fikk vite at jeg var gravid...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er også livredd for å ende opp ensom resten av livet. Uten kjærlighet. Er så godt å høre om de som har funnet noen igjen, og i tillegg er lykkelige.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Joda, kjenner savnet iblandt. Likevel kjenner jeg at jeg bare blir mer og mer kresen. Nå har jeg og frøkna vært alene i 5 år og vi har det så fint sammen. Lurer forresten på om alle historiene her på dib om udugelige menn er representativt for virkeligheten? Er virkelig majoriteten av menn enten utro eller har intensjon om å være utro, bidrar minimalt med husarbeid, henger med kompiser istedet for familien, voldelige - and the list goes on and on..??? Kjenner at det å henge på dib gjør meg fornøyd med å være alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå